Hyvä video on, eikä edes minun mielestä kovin raaka.Kumiorava kirjoitti:Stamina - Likainen Parketti
Sanoisin, että varsin raju musiikkivideo. MTV-kamaa. Videossa "tuomarina" toimii YUP:n Jussi Hyyrynen.
Jussi Hyyrynen on myös Hyrden (laulaja) veli.
Hyvä video on, eikä edes minun mielestä kovin raaka.Kumiorava kirjoitti:Stamina - Likainen Parketti
Sanoisin, että varsin raju musiikkivideo. MTV-kamaa. Videossa "tuomarina" toimii YUP:n Jussi Hyyrynen.
Wuhuu! Mutta todellakin harmi, vain kuukauden ajanhamalainen kirjoitti:Suomen kansa on pelastettu (Valitettavasti vain kuukauden ajaksi.
Kyllä Hokkanen on sen kaliberin jätkä, että sitä pitää jo arvostaa.Karmacoma kirjoitti:Kai tämä tännekin on tungettava. Olli Hokkanen, Jeesuksen uusi tuleminen.
Tuolla on jopa yksi minunkin "muokkaamani" kuva. ^-^ *kuvassa esiintyy toinen merkittävä suomalainen mies*
Ei pysty, liian hapokasta.deluxe kirjoitti:Kyllä Hokkanen on sen kaliberin jätkä, että sitä pitää jo arvostaa.Karmacoma kirjoitti:Kai tämä tännekin on tungettava. Olli Hokkanen, Jeesuksen uusi tuleminen.
Tuolla on jopa yksi minunkin "muokkaamani" kuva. ^-^ *kuvassa esiintyy toinen merkittävä suomalainen mies*
Jes? Tuostakin on tehty jo nettivitsi. Just.Karmacoma kirjoitti:Kai tämä tännekin on tungettava. Olli Hokkanen, Jeesuksen uusi tuleminen.
No voi herranjestas. Kuinkahan kauan tuota lapsellista lässytystä vielä jaksetaan. Myönnetään, vihaan ruotsia enkä pidä sen opiskelusta. motivaationi on nollassa eikä ruotsin numerot sitä paljon parempia. Mutta on minulla nyt sen verran nuoruuden päähän tuomaa kypsää ajatteluosaamista etten minä ruotsia pois kouluista halua. Sitä paitsi nykysuomen lapset on pilalle hemmoteltuja ja heille on luotu alitajuntaan sellainen malli että jos asiat ei mene kerrasta niinkuin pitää niin sitten alkaa älytön valitus ja ruinutus ja jos ei muu auta niin sitten raha ainakin pitäisi tepsiä.Wanhus kirjoitti:Pakko ruotsi pois!(Adressi)