Tough Enough
Ollut kyllä loistoviihdettä pari viime jaksoa.
Voittajaksi toivoisin Andya, mies on kehässä luultavasti parhain tällä hetkellä, mikissä hän ei niinkään loista mutta miehessä on silti tuollaista hiljaista UT tyylistä karismaa. Ei joka jampan tarvi muutenkaan loistaa mikissä, se on vain roolituskysymys.
Lukellakin potentiaalia tulla hyväksi midcard heeliksi.
Voittajaksi toivoisin Andya, mies on kehässä luultavasti parhain tällä hetkellä, mikissä hän ei niinkään loista mutta miehessä on silti tuollaista hiljaista UT tyylistä karismaa. Ei joka jampan tarvi muutenkaan loistaa mikissä, se on vain roolituskysymys.
Lukellakin potentiaalia tulla hyväksi midcard heeliksi.
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?
Rest in pease, Eddie![]()
- Darien Fawks
On kyllä loistava kausi menossa. Koko ajan saa jännittää, SC on loistava, kilpailijat kiinnostavia...jne.
Voittajaksi toivoisin Jeremiahia tai Andya. Luke on myös hyvä, Martin oli suosikkini ennen loukkaantumistaan. Mutta saapas nähdä, minusta kaikki olisivat hyviä WWE:ssä.
Voittajaksi toivoisin Jeremiahia tai Andya. Luke on myös hyvä, Martin oli suosikkini ennen loukkaantumistaan. Mutta saapas nähdä, minusta kaikki olisivat hyviä WWE:ssä.
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
Tämä oli sitten tässä.
Hei hei Jeremiah! Jos tuota miestä ei vielä parin seuraavan vuoden sisällä nähdä WWE-kehässä niin elämä on vielä pahemmin p****estä ku mitä mä oon tähänastisen elämäni varrella ehtiny huomaamaan ja huomaako sen muka mun kirjotustyylistä että oon vähän väsyny ja 'väsyny' ja anteeks offtopic.
Mutta oikeesti, on kyllä aika kokonaisvaltanen paketti mun silmissäni. Ainut vika on, kuten SCSA sen sanokin, kokemuksen puute. Ja Daddy Riggsillä on vielä aikaa.
Mutta oikeesti, on kyllä aika kokonaisvaltanen paketti mun silmissäni. Ainut vika on, kuten SCSA sen sanokin, kokemuksen puute. Ja Daddy Riggsillä on vielä aikaa.
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.
Voivoi! Jeremiah on kyllä aivan loistava! Toivon todella että hän saa mahdollisuutensa WWE:ssä. Myös Andya markitan ja toivonkin hänen voittavan kisan. Luke nyt tulee kuitenkin pärjäämään bisneksessä, joten hänen ei ehkä tarvi voittaa.
Edelleen täytyy sanoa, että aivan huikea konsepti on tämä. Koko kausi on ollut uskomatonta tykitystä, kiitos Stone Coldin ja muiden valmentajien. Toivottavasti saa vielä jatkoa, loistava piristysruiske WWE:n ohjelmistoon.
Edelleen täytyy sanoa, että aivan huikea konsepti on tämä. Koko kausi on ollut uskomatonta tykitystä, kiitos Stone Coldin ja muiden valmentajien. Toivottavasti saa vielä jatkoa, loistava piristysruiske WWE:n ohjelmistoon.
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!
Tämä oli sitten tässä.
Tämä oli sitten tässä.
Loistoviihdettä on joo ollut. Heti kun Skidmarkin ja Ericin kaltaiset turhakkeet saatiin heivattu hevonhuttuun, on ohjelmasta tullut huomattavasti nautinnollisempaa katsottavaa. Martinin loukkaantuminen oli toki melkoinen sääli, koska jannusta olisi ollut voittamaan koko kisan, mutta eiköhän hän FCW:hen jossain vaiheessa pääse. Jeremiahistakin luulisi saavan mielenkiintoisen hahmon WWE:hen, mutta itse kehätyöskentely vaatii vielä melkoista hiomista.
Finaalikaksikon heikompi osapuoli on selvää pässinlihaa, ellei jotain ihmettä tapahdu. "Tune in next week for Luke Wins Tough Enough." Joku taisi täällä sanoa, että Lukesta saataisiin muovattua korkeintaan ihan hyvä midcard-heel, mutta kuvaussessiossa jätkä näytti ihan yhtä vakuuttavalta WWE-tittelin kera kuin The Mizkin, josta kukaan ei olisi vielä vuonna 2007 uskonut kovaksi tekijäksi. Lukelta löytyy juuri sitä luontaista vittumaisuutta, jota ilman The Mizkään ei olisi mitään muuta, kuin perus indyuikkari jossain haisevassa JAPW-kehässä. Potentiaalia löytyy, eri asia saadaanko siitä revittyä kaikki irti.
Finaalikaksikon heikompi osapuoli on selvää pässinlihaa, ellei jotain ihmettä tapahdu. "Tune in next week for Luke Wins Tough Enough." Joku taisi täällä sanoa, että Lukesta saataisiin muovattua korkeintaan ihan hyvä midcard-heel, mutta kuvaussessiossa jätkä näytti ihan yhtä vakuuttavalta WWE-tittelin kera kuin The Mizkin, josta kukaan ei olisi vielä vuonna 2007 uskonut kovaksi tekijäksi. Lukelta löytyy juuri sitä luontaista vittumaisuutta, jota ilman The Mizkään ei olisi mitään muuta, kuin perus indyuikkari jossain haisevassa JAPW-kehässä. Potentiaalia löytyy, eri asia saadaanko siitä revittyä kaikki irti.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
- Darien Fawks
- Darien Fawks
Tough Enough
Tälläkään ei näemmä topiikkia täällä ollut.
Joko olette mulgaisseet Networkilta tuon tunnin alkupätkän? Oli kyllä maukasta katseltavaa. Odotukset keskiviikolle ovat korkialla. Äsken myös julkaistiin, että niissä maissa, jossa Taffinaf ei tule töllöstä, voi jaksot katsoa YouTubesta. Not bääd.
Joko olette mulgaisseet Networkilta tuon tunnin alkupätkän? Oli kyllä maukasta katseltavaa. Odotukset keskiviikolle ovat korkialla. Äsken myös julkaistiin, että niissä maissa, jossa Taffinaf ei tule töllöstä, voi jaksot katsoa YouTubesta. Not bääd.
Re: Tough Enough
Just aikasemmin päivällä meinasin tehdä tän ketjun, mutta sitten unohin. Kyllä on tsekattu se karsintapätkä ja oli hyvää settiä. Ilmeisesti tänä vuonna ne asuu siinä performance centerin kyljessä jossain rakennetussa tilassa? Luulen että nyt keskitytään aikasempia vuosia enemmän itse painiin, koska NXT:ssä ja muutenkin WWE:llä on niin paljon hyviä talentteja jo valmiiksi, että tän voittajan pitää oikeasti osata hoitaa hommat kehässä. Jerichon rooli tässä alkupätkässä jäi omasta mielestä vähän auki. Jotenkin tuntui tyhmältä, että tuomarit päätti ja Jericho vain kertoi tulokset kehässä. Austin esim viime kaudella houstas ja tuomaroi. Toki tämä ei ollut vielä edes alotus jakso joten eiköhän se senkin rooli sieltä selviä.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Oli ja olit näköjään viimeksi postannut.Darien Fawks kirjoitti:Tälläkään ei näemmä topiikkia täällä ollut.
Tulee varmaankin katsottua tämä sarja.
WE BACK YA'LL?!
- Darien Fawks
Heh, ouned. Oli vain hukkunut.Jack DiBiase kirjoitti:Oli ja olit näköjään viimeksi postannut..Darien Fawks kirjoitti:Tälläkään ei näemmä topiikkia täällä ollut.
Tosiaan joo, vähän epäselvästi oli Y2J:n rooli tuossa esillä. Että oliko edes tutustunut talentteihin vai minkä takia oli ruotimassa ja toimivassa puhemiehenä.
Kuullakseni kyseessä tulee kuitenkin olemaan show, jossa yleisön ääni vaikuttaa ja interaktiivisuutta on runsaasti. Silloin Jerichon rooli tulee olemaan enemmänkin kuin Ryan Seacrestillä American Idolsin liveosuuksissa. Siis sikäli mikäli olette kyseistä sarjaa koskaan katsoneet.
Olen mulgaissut. Ihan hirveesti ei noi kilpailijat vielä vakuuttanut, mutta eiköhän tossa kauden aikana joku suosikki sieltä löydy.Darien Fawks kirjoitti:Joko olette mulgaisseet Networkilta tuon tunnin alkupätkän?
Hirveesti ei kyllä tälle uudelle kaudelle ole muutenkaan odotuksia koska se viimeisin kausi oli aikamoinen floppi loppujenlopuksi. Ohjelmahan oli ihan viihdyttävä, mutta voittaja oli aika surkuhupaisa tapaus.
Kahtellaan.
- Darien Fawks
Ainakin loppuun asti ja tähänkin päivään saakka nimensä veroinen. Silent Rage.Ravenwood kirjoitti:Olen mulgaissut. Ihan hirveesti ei noi kilpailijat vielä vakuuttanut, mutta eiköhän tossa kauden aikana joku suosikki sieltä löydy.Darien Fawks kirjoitti:Joko olette mulgaisseet Networkilta tuon tunnin alkupätkän?
Hirveesti ei kyllä tälle uudelle kaudelle ole muutenkaan odotuksia koska se viimeisin kausi oli aikamoinen floppi loppujenlopuksi. Ohjelmahan oli ihan viihdyttävä, mutta voittaja oli aika surkuhupaisa tapaus.
Kahtellaan.
- MR.Off Topic
Krokotiilimies oli ehdottomasti loistava. Tuli mieleen jostain syystä Dusty Rhodes, ehkäpä siksi, että miestä on nyt nähnyt palijon ja tuolla krokopainijalla oli samantyylinen ruumiin rakenne ja persoonallinen tapa puhua. Hyvä, että mies pääsi jatkoon, vaikka fyyssisesti ei varmasti ollut tällä hetkellä toisten tasolla, mutta eipä mies luovuttanutkaan missään vaiheessa ilmeisesti. Painiminen on niin paljon muutakin kuin pelkästään fyysistä suorituskykyä.
Muuten ei juuri vakuuttanut vielä kukaan, mutta eipä keltään juuri mitään vielä nähtykkään. Painia ei ollenkaan ja persoonallisuudetkin jäivät vielä aika pinnalliselle tasolle. Kenenkään nimiäkään en vielä muista. Saapi nähdä, eiköhän tästä viihdyttävää televisiota tule.
Muuten ei juuri vakuuttanut vielä kukaan, mutta eipä keltään juuri mitään vielä nähtykkään. Painia ei ollenkaan ja persoonallisuudetkin jäivät vielä aika pinnalliselle tasolle. Kenenkään nimiäkään en vielä muista. Saapi nähdä, eiköhän tästä viihdyttävää televisiota tule.
Joo jatkoon päässeistä krokotiilimies jäi kyllä mieleen ja ihan oikein minusta. Eiköhän ne muutkin tyypit ala hahmottua kuhan sarja starttaa, mutta vielä ei ainakaan jäänyt mieleen kun jotain kasvoja. Toivottavasti muiltkin löytyy persoonaa.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
- Darien Fawks
Minusta krokotiilimies oli kuin ilmetty Bray Wyatt. 
Dusty ja Bray tulivat joo mieleen. Mielenkiintoinen kaveri, toivottavasti pääsee pitkälle.
- Darien Fawks
v***n kova show. Harmi, että tosi kiirehditty. Helposti olisi 30 minsaa katsonut pidempään. Enemmän grillaamista, enemmän äänestysaikaa etenkin viimeisten vetoomusten jälkeen. Bottom 3:sta oikea putoaja.
Lisää tätä, p****le!
Lisää tätä, p****le!
Jaa tää alko jo? Pitäneepä iskee Netwörkki tulille.
Löytyykö tämä jotenkin YouTubesta vai näyttävätkö siellä vain kerran livestreamina? Melkoinen lerpahdus jos jälkimmäinen.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Ihan hyvä show ja jätti kaipaamaan lisää tätä samaa. Ikävä kyllä jäi kaipamaan lisää myös tähän jaksoon, sillä kuten Darra sanoi, niin hirveän kiirehditty jakso kaikin puolin. Tuollaiset Live-osuudet muutenkin pilaa tämän tyyliset ohjelmat aina. Lisäksi jäi ärsyttämään huono äänieditointi, minkä seurauksena taustamusiikki oli haastatteluissa yms aivan liian kovalla ettei puheesta meinannut saada selvää. Tiedä sitten johtuiko se omasta tiedostoversiosta tai äänentoistojärjestelmästä. Kukaan kilpailijoista ei erityisemmin vielä ole noussut suosikiksi. Alligaattoripoika tulee vetämään sympatiapisteillä pitkälle tässä kisassa, vaikka fyysinen kunto ei ole lähelläkään edellyttävää tasoa. Naisten puolella silmiini on osunut erityisesti Sara Lee joka on söötimpi kuin 100 kissanpentua. 
Noi kasvot yhdistettynä noihin gunseihin

Noi kasvot yhdistettynä noihin gunseihin
WE BACK YA'LL?!
- MR.Off Topic
Itseeni ei mitenkään hirveästi kyllä osunut nyt tämä jakso. Aikalailla samoista syistä kuin, mitä JDib ja Darra jo tuossa kommentoivat, mutta myös siksi, että eihän tässä nähty vielä oikeastaan yhtään mitään. Kaksi haastetta, jotka lähinnä vetosivat kilpailijoiden fyysiseen kuntoon ja pientä aamureeniä. Itse ainakin haluaisin nähdä enemmän painiin liittyvää, vaikka vielä ei mitään suurempia pystytä varmasti ekalla viikolla tekemään. Köysissä juokseminen ja parit bodyslamit säkille eivät vain näytä oikein mitään. Pikku hiljaa jotain oikeasti painiin liittyvää niin itse olisin tyytyväinen. Lisäksi aluksi, kun näin, että liveshow, niin odotin, että vetäisivät jonkin haasteen tuolla, mutta eipä sitten nähtykkään mitään. Let down.
Kilpailijoista sen verran, että itsellekkin iski silmään tuo Jackin mainitsema Sara Lee, mutta ei sitten oikeastaan muut naisista. Okei, se yks akka oli hyvä, kun otti suoraan puheeksi kuinka vittuuntunu oli siihen itkiään, kun muut vain selän takana paskaa höpisivät. Miehistä Tannerilla oli aika iso preesens ja vaikutti muuten varsin kovalta äijältä, mutta pari pykälää voisi oma kehuaan tuoda alaspäin. Itselläni pyöri kokoajan Daniel Bryan mielessä, kun puhuivat, että Tanner on liian pieni. Kuittasihan se DB sen heti sitten tuomaroinnissaan. Lisäksi Krokotiilimies iskee edelleen. Selvästi paras tuo 30 sekunnin palopuhe ja osoittaa luontaisia puhujan lahjoja. Patrickilla on ainakin intohimoa bisnekseen ja Mada mikäliellä on Tommasso Ciampa tyylinen lookki, mutta miehestä ei varmaan koskaan kehkeydy puoliksikkaan yhtä hyvää painijaa.
All in all, en näe ihan hirveästi järkeä korostaa kisan fyysistä puolta. Se on sellainen asia, jota voidaan parantaa ja jota pitää parantaa kilpailun aikana, mutta ZZ vaikutta kaikilta muilta osa-alueilta olevan kaikista lahjakkain tällä hetkellä. Tosin ne muut lahjakkuudet, mitä nyt on tullut esiin, on puhelahjat. Kenenkään lahjoista itse kehässä tapahtuvaan äksöniin emme esimerkiksi tiedä lähes ollenkaan muuta kuin, että joku Tanner on entinen MMA-ottelija yms.
Kilpailijoista sen verran, että itsellekkin iski silmään tuo Jackin mainitsema Sara Lee, mutta ei sitten oikeastaan muut naisista. Okei, se yks akka oli hyvä, kun otti suoraan puheeksi kuinka vittuuntunu oli siihen itkiään, kun muut vain selän takana paskaa höpisivät. Miehistä Tannerilla oli aika iso preesens ja vaikutti muuten varsin kovalta äijältä, mutta pari pykälää voisi oma kehuaan tuoda alaspäin. Itselläni pyöri kokoajan Daniel Bryan mielessä, kun puhuivat, että Tanner on liian pieni. Kuittasihan se DB sen heti sitten tuomaroinnissaan. Lisäksi Krokotiilimies iskee edelleen. Selvästi paras tuo 30 sekunnin palopuhe ja osoittaa luontaisia puhujan lahjoja. Patrickilla on ainakin intohimoa bisnekseen ja Mada mikäliellä on Tommasso Ciampa tyylinen lookki, mutta miehestä ei varmaan koskaan kehkeydy puoliksikkaan yhtä hyvää painijaa.
All in all, en näe ihan hirveästi järkeä korostaa kisan fyysistä puolta. Se on sellainen asia, jota voidaan parantaa ja jota pitää parantaa kilpailun aikana, mutta ZZ vaikutta kaikilta muilta osa-alueilta olevan kaikista lahjakkain tällä hetkellä. Tosin ne muut lahjakkuudet, mitä nyt on tullut esiin, on puhelahjat. Kenenkään lahjoista itse kehässä tapahtuvaan äksöniin emme esimerkiksi tiedä lähes ollenkaan muuta kuin, että joku Tanner on entinen MMA-ottelija yms.
- Darien Fawks
Mua ei haitannut, ettei paljon painiin liittyvää näkynyt. Nuohan tyypit on suoraan YouTubesta otettu, eihän ne osaa edes headlockia tehdä. Joillakin kai enemmänkin kokemusta oli, mutta kuitenkin.
Kannattaa katsoa Mizin houstaama Tough Talk Networkilta! 30 minsaa lisää haastiksia ja persoonallisuutta porukalle. Keskustelullinen formaatti ja rento meininki. Ihan ehdoton lisä muuten kiirehdittyyn settiin. v***n kova! Olen harvinaisen täpinöissäni näistä!
Ei muuten minun korvaani osunut huono äänieditointi.
Kannattaa katsoa Mizin houstaama Tough Talk Networkilta! 30 minsaa lisää haastiksia ja persoonallisuutta porukalle. Keskustelullinen formaatti ja rento meininki. Ihan ehdoton lisä muuten kiirehdittyyn settiin. v***n kova! Olen harvinaisen täpinöissäni näistä!
Ei muuten minun korvaani osunut huono äänieditointi.
Onko tosiaan niin ettei tätä näe Networkistä? Eilen illalla aattelin ton ekan jakson katsoa, mutta ei sieltä löytynyt kuin se spesiaalijakso missä valittiin ne 13 kilpailijaa. Aika munasta.
- Darien Fawks
Lisäksi siellä on Tough Talk, joka on kyllä tosi kovaa settiä. Nousee aika hyvin päälähetyksen rinnalle.Ravenwood kirjoitti:Onko tosiaan niin ettei tätä näe Networkistä? Eilen illalla aattelin ton ekan jakson katsoa, mutta ei sieltä löytynyt kuin se spesiaalijakso missä valittiin ne 13 kilpailijaa. Aika munasta.
Ja juu, sama juttu kuin noiden Total Divasien sun muiden kanssa: ei näy Networkilla, vaan ovat tv-ohjelmia. Ei taida mikään TV:stä tuleva mennä suoraan Networkille. Siinä aika hyvä muistisääntö. Maksu-tv on sitten eri asia.