Yön aikana käydään taas yksi TNA:n PPV, jonka kortti vaikuttaa paperilla todella kovalta.
1. Gunner & Kash vs. Chavo & Hernandes
- Tämä ottelu kiinnostaa pääasiassa Chavon ja Kashin otteiden takia, vaikka myös Gunner ja Hernandez luultavasti toimii hyvin tag ottelussa. Hienoa nähdä, että Kashin ja Hernandesin random PPV ottelulla oli jokin pidempi aikaisempi suunnitelma

. Buildaus on ollut aika perus midcard tarinointia ja luulen ottelunkin olevan hyvää täytettä PPV:hen.
2. Miss Tessmacher vs. Madison Rayne
- Ihan ok naisten matsi, jos TNA tajuaa pitää tämän vain välipuolustuksena ennen kuin siirtää Tessmacherin Jamesia tai Taraa vastaan.
3. Kenny king vs. Zima Ion
- King on tähän asti esittänyt TNA:ssa loistavia otteita ja en usko tämän ottelun poikkeavan siitä linjasta. Kingin voittoon en jaksa vielä uskoa, koska luulen, että King on se, joka pitää vyötä sitten ensi vuoden Destination X:ään mentäessä. Zema siis luultavasti voittaa jollain kepulikonstilla, jonka jälkeen hän siirtyy seuraavan vastustajan kimppuun odottaessaan Sorensenin paluuta.
4. Mr. Anderson vs. Rob Van Dam vs. Magnus vs. Pope
- Itse tykkään tästä BFG Series Gimmick 4-way konseptista. Näillä otteluilla saadaan hyvi tehtyä muutama mielenkiintoinen ottelu, jotka vielä voivat vaikuttaa suuresti koko Serieksen lopputulokseen. Ottelun voittajaksi toivoisin joko Popea tai Magnusta, jotka mielestäni tällä hetkellä tarvitsevat pisteitä. Itse ottelusta odotan hyvää hardcore mätkimistä muutamalla isommalla spotilla höystettynä.
5. Jeff Hardy vs. Robbie e vs. Bully Ray vs. James Storm
- Paperilla tämä oli heikoin näistä kolmesta nelinottelusta, mutta Ace's & Eights kuvio onnistui luomaan odotuksia tähänkin otteluun. Toivottavasti koko Bully Ray juttu on swerve ja selviää, että Bully Ray on oikeasti ollut se, joka Ässät ja kasit päästi sisään Impact Zonelle. Pahimmassa tapauksessa Rayn TNA run päätty Ace's & Eightsien tekemään beatdowniin. Toivottavasti ottelu käydään elimination säännöillä, jotta nähdään mahdollisimman monta pöytä spottia

.
6. Kurt Angle vs. AJ Styles vs. Samoa Joe vs. Christopher Daniels
- Nämä neljä kohtaamassa PPV:ssä ja vielä tikapuu ottelussa. Paperilla tämä on yksi koko vuoden odotetuimmista otteluista itselleni. Erittäin todennäköisesti MOTYC tason ottelu. Itse toivon, että joko Daniels tai Joe voittaisi ottelun, mutta vähän veikkailen Stylesin voittoa. Tosin ei se Anglen voittokaan mitenkään kovin epärealistiselta tunnu, joten ainakin saa jännittää.
7. Bobby Roode vs. Austin Aries
- Itse olin täysin varma, että Roode voittaa tämän ottelun ennen viime Impactia. Nyt en enää osaa arvailla yhtään, mutta toivon, että Aries säilyttää. Itse ottelusta odotan laadukasta main eventtiä, jossa nähdään hyvää painia ja loistavaa tunnelmaa. Ainoa mikä vähän pelottaa on, että ottelu päättyy johonkin diskaukseen tai tupla uloslaskuun.