Linkkejä
- Mahti Ankka
- Viesti:
Lappis ownaa
Melko vanha, mutta itse bongasin vasta äsken. Tämä kohta eritoten toi hymyn suupieliin:
Melko vanha, mutta itse bongasin vasta äsken. Tämä kohta eritoten toi hymyn suupieliin:
Korroosion haastattelu kirjoitti:Miten tärkeänä pidät lyriikoiden tietynlaista sanomallisuutta metallissa, eli asetatko enemmän arvoa hieman ajatuksia herättäville vai totaaliseen lihatiskiosastoon asettuville lyriikoille?
L: Itseäni toistaen, Deathin lyriikat ovat parasta sanahelinää musiikissa, mitä minä tiedän. Kukaan ei siltikään jaksa olla 24/7 analyyttinen ja miettiä joka rivin syvällistä sanomaa. Silloin on oikea aika lyödä soittimeen Cannibal Corpsea tai Suomen ylpeyttä, Goretorturea! Arnold Schwarzenegger ja deathmetal, täydellistä! Kyllä minä arvostan lyriikat todella korkealle. Esimerkiksi Emperor ja Death ovat tehneet aikoinaan todella vaikuttavia lyriikoita. Hirvittävin esimerkki lyriikoista löytyy Suomesta ja toimii nimellä Stratovarius. Niitä sanoituksia lukiessa tai kuunnellessa tuntee syvää myötähäpeää. Tosin, hyvätkään lyriikat eivät pelasta paskaa biisiä, mutta minun kohdalla paskat lyriikat voivat vesittää hyvän biisin. Hyvää lyriikkaa on moneen lähtöön. On vanhan Anthraxin nokkelat vittuilulyriikat a&lsquola Caught In A Mosh, on Slayerin vihaa ja dissausta joka biisissä, Deathin syvällisyyttä, Maidenin pahuutta ja teemaa samassa paketissa a&lsquola Seventh Son Etc. En ikinä ole tajunnut sitä, miksi pitää lauleskella jossain biisissä jostain miehen elämästä tyyliin Anssi Kela? Minua nyt ei ainakaan kiinnosta sekunnin vertaa, jos joku jätkä kävi biisin mukaan ensin kahvilla, poltti sitten röökin ja meni lopuksi paskalle. No, kukin tyylillään.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
"Oikeat mielipiteet"
Tuolla on vaikka mitä typeryyksiä. Mm. Suomen pitäisi kuulua ruotsalaisilla, suomenruotsalaiset ovat älykkäämpiä kuin suomalaiset. Ym.
Olen itse joskus riehunut tuolla.
Tuolla on vaikka mitä typeryyksiä. Mm. Suomen pitäisi kuulua ruotsalaisilla, suomenruotsalaiset ovat älykkäämpiä kuin suomalaiset. Ym.
Olen itse joskus riehunut tuolla.
hevosen k**pä
http://www.adressit.com/allekirjoitukset/kouluruotsi
Lukekaa kommenti nro.31.
E: linkki on poistettu.
Lukekaa kommenti nro.31.
E: linkki on poistettu.
Viimeksi muokannut Merovingi, To 08.02.2007 19:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
hevosen k**pä
Metal Gear Awesome
Loistava Metal Gear Solid parodia, suosittelen kaikille jotka ovat pelanneet pelejä (varsinkin ykköstä)!
Aiheutti melkoisen määrän repeämisiä
Loistava Metal Gear Solid parodia, suosittelen kaikille jotka ovat pelanneet pelejä (varsinkin ykköstä)!
Aiheutti melkoisen määrän repeämisiä
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
- Mahti Ankka
- Viesti:
Robot Chicken on ihan jees.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
Koko Norja kalpenee suomalaisen black-metal hirmun Jurzumin rinnalla!
Ja vielä videopätkää Heinolan paskan musiikin illasta:
Tuomaristossa mm. Ari "p**ka" Peltonen ja Jone Nikula.
Ja vielä videopätkää Heinolan paskan musiikin illasta:
Tuomaristossa mm. Ari "p**ka" Peltonen ja Jone Nikula.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
- Mahti Ankka
- Viesti:
"Ongelmana on se, että te ootte oikeesti paskoja"
Ei helvata...
Patton hates Wolfmother
Ahhah, toi video pitää oikeesti kattoa monta kertaa...aivan huippu. Se on se ylempi video siis, bufferoinnis saattaa kestää tovi tosin.
Ei helvata...
Patton hates Wolfmother
Ahhah, toi video pitää oikeesti kattoa monta kertaa...aivan huippu. Se on se ylempi video siis, bufferoinnis saattaa kestää tovi tosin.
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
Mahti Ankka kirjoitti:"Ongelmana on se, että te ootte oikeesti paskoja"
Ei helvata...
Patton hates Wolfmother

EI STNA!!! Tony Hawk's Project 8:ssa on juuri tuo kappale soundtrackissa! Ei h****tti että repesin, Mike Pattonissa taitaa sittenkin olla Jumalallista lahjaa!!
EDIT: Katsoin kolmannen kerran, ei h****tti tuo Pattonin ilme on PRICELESS!!
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- hamalainen
Oikeesti tuo yht'äkiä tullut ilme oli Priceless.Mahti Ankka kirjoitti:"Ongelmana on se, että te ootte oikeesti paskoja"
Ei helvata...
Patton hates Wolfmother
"Are you hearing this shit!?"
"What year we are in? Forgive me.."
"The Wolfmother sucks!!"
"Help me? I am a fucking crazy!"
hevosen k**pä
- Mahti Ankka
- Viesti:
Jumankauta!
Siinä metallinjanoisille lievitystä oireisiin. Devinin Polyphony + The New Black kaksikon alussa tuleva tokaisu oli aika tyly. "STOP CLAPPING!"
*RATINGS~!*
Siinä metallinjanoisille lievitystä oireisiin. Devinin Polyphony + The New Black kaksikon alussa tuleva tokaisu oli aika tyly. "STOP CLAPPING!"
*RATINGS~!*
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
- hamalainen

Loistava..