Wrestlemania 2012 -matka
Re: Wrestlemania 2012 -matka
Infotkaa toki lähempänä ajankohtaa. Palautuksia tulee toista tonnia joulukuussa, joten eiköhän tuo finanssipuoli ole ihan ookoo kunnossa.
- Darien Fawks
Infotkaa mistä? Huomenna ostetaan liput! Lue hieman taaksepäin Runkkarie ja tule mukaan!Wankie kirjoitti:Infotkaa toki lähempänä ajankohtaa. Palautuksia tulee toista tonnia joulukuussa, joten eiköhän tuo finanssipuoli ole ihan ookoo kunnossa.
Tämä juna lähtee liian aikaisin, mutta pitää keksiä vaihtoehtoinen keino reissuun lähdölle. Joka tapauksessa edelleen lähdössä olen, tämä pakettihomma vaan nyt tuli vastaan todella huonolla hetkellä. Velkaa en todellakaan ala ottamaan tämän asian takia firmoilta tai yksityisiltäkään henkilöiltä, koska rahat reissuun kyllä löytyvät, mutta eivät juuri tänä päivänä.
Täytyy alkaa perehtymään asiaan syvällisemmin jahka noin viikon päästä on lomailut lomailtu.
Täytyy alkaa perehtymään asiaan syvällisemmin jahka noin viikon päästä on lomailut lomailtu.
Jep, ehdottomasti siis What, Wankie ja kaikki muutkin mukaan, vaikka tähän pakettijunaan ei nyt ehtisikään :) Lippuja kun varmasti saa vaikka kuinka kauan (kenties halvemmallakin), mutta tämä vaikutti itselle sen verran hyvältä diililtä, että tähän oli pakko tarttua. Toivottavasti saataisiin siis isompikin porukka kuin vain neljä henkeä lopulta lähtemään Miamiin.
Jeps, katsotaan asian perään siis joulukuussa.
Mä voisin alkaa sun kans miettimään tota vaihtoehtoista ratkasua. Itselläkin menee kuitenkin hetki ennen kuin rahat löytyvät. Nii ja tosiaan, jälkijunassa tulevien kannattaa hommata ryhmässä niitä lippuja ettei tarvitse jonkun ventovieraan vieressä kököttää itse 'Maniassa.What kirjoitti:Tämä juna lähtee liian aikaisin, mutta pitää keksiä vaihtoehtoinen keino reissuun lähdölle. Joka tapauksessa edelleen lähdössä olen, tämä pakettihomma vaan nyt tuli vastaan todella huonolla hetkellä. Velkaa en todellakaan ala ottamaan tämän asian takia firmoilta tai yksityisiltäkään henkilöiltä, koska rahat reissuun kyllä löytyvät, mutta eivät juuri tänä päivänä.
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
Make wrestlingalert rage again
Nyt se on sitten varmaan WE'R GOING TO WRESTLEMANIA!
Good talk - Johnny Curtis
Joo-o, virallista on. Reissuun lähdetään. Aikamoista, ei perhana. Vielä tosin pitää hankkia lentoliput ja parille yölle hostelli mut eipä tässä niiden kanssa niin kiire ole :D Ei hemmetti soikoon. Uskomatonta.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Darien Fawks
Muthafrickin' yeah!
Mania ja Miami Beach kutsuvat. <3
Mania ja Miami Beach kutsuvat. <3
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Me tullaan vanhoina matruuseina Wankien kaa Kuuban kautta jollain sadetakeista kyhätyllä lautalla.
WE BACK YA'LL?!
Tuli tuossa huomattua että Maniahan on samoihin aikoihin kun olen itse Floridaan matkustamassa. Taidan kuitenkin passata.
Me ollaan menossa Miamiin kattomaan historian isointa WrestleManiaa! Onneks huominen on vapaapäivä, ei nimittäin tarvii näillä fiiliksillä mennä ihan heti nukkumaan. Me ollaan OIKEESTI menossa Miamiin kattomaan historian isointa WrestleManiaa! Kenen idea, kenen?!?
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.
- canadiandestroyer
Uuuh.. Kateuden määrää ei tällä hetkellä voi mitata millään yksiköllä. Onneksi yksittäisten lippujen tullessa myyntiin syksymmällä, saan mahdollisuuden osallistua itsekkin ilonpitoon Miamissa. Ja jos samanlainen meno jatkuu siellä, kuin viimä yönä Money in The Bankissa, niin ei voi muuta kuin myhäillä. 
"This going out on the internet? I’m huge on the internet! Wrestling nerds one and all are helping us out!" - CM Punk
-
Show_Stopper
Ootte kaikki homoja. 
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Hajoo kateutees, sotaorpo.Show_Stopper kirjoitti:Ootte kaikki homoja.
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.
Olisi mahtavaa lähteä tuonne, rahaakin kyllä olisi eräällä erityisellä tilillä, mutta en nyt niitä rahoja viitsi kovinkaan tuhlata tässä taloustilanteessa.
Silti.. Olisihan se nyt upeaa nähdä Cena Vs. The Rock livenä oli paikka mikä tahansa. Noh, jos sitä voittaisi lotossa..
Onko porukalla aikomusta käydä Impactin nauhoituksissa reissun aikana?
Silti.. Olisihan se nyt upeaa nähdä Cena Vs. The Rock livenä oli paikka mikä tahansa. Noh, jos sitä voittaisi lotossa..
Onko porukalla aikomusta käydä Impactin nauhoituksissa reissun aikana?
hevosen k**pä
- Darien Fawks
Mun?Reno Hex kirjoitti:Me ollaan menossa Miamiin kattomaan historian isointa WrestleManiaa! Onneks huominen on vapaapäivä, ei nimittäin tarvii näillä fiiliksillä mennä ihan heti nukkumaan. Me ollaan OIKEESTI menossa Miamiin kattomaan historian isointa WrestleManiaa! Kenen idea, kenen?!?
Yllättävää kyllä että saitte jopa liput ostettua. Hieno homma sinänsä, ja toivottavasti matka on hieno kokemus lopulta. Toivottavasti kukaan nyt ei kuitenkaan ole oikeasti niin idiootti että ottaisi jonkun pikavipin tuommoisen matkan takia. 
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Näin me tehdään! Ei minua henkilökohtaisesti muutenkaan välttämättä All Axxessit ja Hall Of Famet kiinnosta. Itse WrestleMania on se tärkeä juttu ja sinnehän nyt lippuja varmasti saa vielä paljon myöhemminkin. Olisihan se hienoa jos Runkkari (ja vielä ehkä joku muukin) innostuisi lähtemään niin ei tarvitsisi yksin 'Maniassa kökkiä.ViiZei kirjoitti:Mä voisin alkaa sun kans miettimään tota vaihtoehtoista ratkasua. Itselläkin menee kuitenkin hetki ennen kuin rahat löytyvät. Nii ja tosiaan, jälkijunassa tulevien kannattaa hommata ryhmässä niitä lippuja ettei tarvitse jonkun ventovieraan vieressä kököttää itse 'Maniassa.What kirjoitti:Tämä juna lähtee liian aikaisin, mutta pitää keksiä vaihtoehtoinen keino reissuun lähdölle. Joka tapauksessa edelleen lähdössä olen, tämä pakettihomma vaan nyt tuli vastaan todella huonolla hetkellä. Velkaa en todellakaan ala ottamaan tämän asian takia firmoilta tai yksityisiltäkään henkilöiltä, koska rahat reissuun kyllä löytyvät, mutta eivät juuri tänä päivänä.
Hieno homma liput jo hommanneille. Teille se on jo totta
Nyt on sit omakin osuus maksettu Reno Hexille!
Muut lähtijät (?) hoitakaa homma kotiin, it'll be the biggest Wrestlemania ever!!
Muut lähtijät (?) hoitakaa homma kotiin, it'll be the biggest Wrestlemania ever!!
- The Blasterpiece
No nyt kerrankin on annettava
Normaalisti tämän foorumin käyttäjät tyytyvät siihen kuuluisaan juustodipin nauttimiseen kotona koneen äärellä. Tää teidän Wrestlemania-reissuhan vetää enemmän jengiä mukaansa kuin Alert-miitit.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
- Darien Fawks
Näinpä!The Blasterpiece kirjoitti:No nyt kerrankin on annettavaNormaalisti tämän foorumin käyttäjät tyytyvät siihen kuuluisaan juustodipin nauttimiseen kotona koneen äärellä. Tää teidän Wrestlemania-reissuhan vetää enemmän jengiä mukaansa kuin Alert-miitit.
Tossa ihan mielenkiintosta katseltavaa viime Wrestlemaniasta. Toi on nähtävästi part1, vaikka toisin väitetäänkin.