Linkkejä
Re: Linkkejä
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
-
Show_Stopper
Plugs of Apocalypse - Dead Inside
Luulin koko ajan että katson satiiria, tyyliin The Black Satans (jota muistaakseni Velocity joskus piti ihan oikeana juttuna). Ai ei ollutkaan? Mitä minun nyt pitäisi ajatella.
Luulin koko ajan että katson satiiria, tyyliin The Black Satans (jota muistaakseni Velocity joskus piti ihan oikeana juttuna). Ai ei ollutkaan? Mitä minun nyt pitäisi ajatella.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Show_Stopper kirjoitti:Plugs of Apocalypse - Dead Inside
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- valkopeura
Ei tässä nyt mitään ihmeellistä oo. Perus deathcoreeShow_Stopper kirjoitti:Plugs of Apocalypse - Dead Inside
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.
Voi h****tti
Kakkososa:
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- valkopeura
Tarkottaa Jenovaa
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.
Päätin videon nähtyäni hävittää kaiken omaisuuteni mikä tekisi Jehovan surulliseksi.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
Siistimpää kuin tuon klipin sanoma, oli vaihdella videon audioraitaa ja kokeilla kuinka Jehova saadaan iloiseksi myös arabian tai heprean kielellä.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
Japanilainen viittomakieli! Testatkaapa, aika eeppistä settiä.Coca kirjoitti:Siistimpää kuin tuon klipin sanoma, oli vaihdella videon audioraitaa ja kokeilla kuinka Jehova saadaan iloiseksi myös arabian tai heprean kielellä.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- MR.Off Topic
Kate Upton & Snoop Dogg - You Got What I Eat (Hot Pockets music video)
Aiheutti hieman hymynkaretta suupieliin. En tosin ymmärrä niitä, jotka huutelevat joistain sell outeista. En tosin itse juuri välitä Snoop Doggin musiikista noin muutenkaan ja eikös kaveri ole pyörinyt joka p**ka leffassa ynnä muussa, mutta huvittavaa kuunnella jotain, että nyt son myyny ittensä. Muutenkin kyseessä on hauska mainos, joten just shut up and enjoy.
Aiheutti hieman hymynkaretta suupieliin. En tosin ymmärrä niitä, jotka huutelevat joistain sell outeista. En tosin itse juuri välitä Snoop Doggin musiikista noin muutenkaan ja eikös kaveri ole pyörinyt joka p**ka leffassa ynnä muussa, mutta huvittavaa kuunnella jotain, että nyt son myyny ittensä. Muutenkin kyseessä on hauska mainos, joten just shut up and enjoy.
- MR.Off Topic
Agapio Racing Team - Digimonit
En koskaan katsonut digimoneja pienenä, mutta tämän todellisen suomidubbauksen taidonnäytteen jälkeen hieman v***ttaa etten ole katsonut. Tämähän on ihan legendaarista settiä. Miten tätä on edes teeveestä viittitty näyttää tosin lapsillehan tämä on mennyt niin samapa tuo mitä tuolla jauhaa. "Ettekö tienneet, että voittaisin teidät ihan helposti, jos haluaisin. Ette tienneet tätä." What a statement!
En koskaan katsonut digimoneja pienenä, mutta tämän todellisen suomidubbauksen taidonnäytteen jälkeen hieman v***ttaa etten ole katsonut. Tämähän on ihan legendaarista settiä. Miten tätä on edes teeveestä viittitty näyttää tosin lapsillehan tämä on mennyt niin samapa tuo mitä tuolla jauhaa. "Ettekö tienneet, että voittaisin teidät ihan helposti, jos haluaisin. Ette tienneet tätä." What a statement!
Ei hemmetti Offari!MR.Off Topic kirjoitti:Agapio Racing Team - Digimonit
Olihan nuo legendaariset dubit Digimoniin, mutta onhan ne jäätävimmät, mitä ollaan kuultu Suomessa.
"ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ"
Kun nyt otit digimonin puheeksi, olen kaksi ekaa tuotantokautta katsonut sen saksan kielisenä versiona. On rokannut minun korvaani!
Yksi hieno muisto digimonin ekalta tuotantokaudelta saksan dubeilla
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
The Krizski Youtubessa
Diaryni:
Ei kehdattukaan kuin parisenkymmentä jaksoa. Vissiin juuri tuon vampyyrihäiskän ensiesiintymisen nurkilla joku näkymätön raja ylittyi ja dubbaus meni vähän uskottavammalle taholle.MR.Off Topic kirjoitti:Agapio Racing Team - Digimonit
"En koskaan unohda. En saa koskaan unohtaa ystäviäni. Luottamus ystäviin, on ystävyyttä!"
- MR.Off Topic
Yksi loistavimmista taisi olla, kun joku noista tyypeistä huusi kivusta, joka varmaankin oli ollut alkuperäisessä jotain tyyliin "aiaiaiaiaiai", jonka nämä erinomaiset suomentajat olivat suomentaneet "Minä, minä, minäääääääääääääää, minääääääääääääääääääääääää!"Japeet kirjoitti:Ei kehdattukaan kuin parisenkymmentä jaksoa. Vissiin juuri tuon vampyyrihäiskän ensiesiintymisen nurkilla joku näkymätön raja ylittyi ja dubbaus meni vähän uskottavammalle taholle.MR.Off Topic kirjoitti:Agapio Racing Team - Digimonit
"En koskaan unohda. En saa koskaan unohtaa ystäviäni. Luottamus ystäviin, on ystävyyttä!"
Joo, sen jälkeen tulikin Tuotantotalo Werner dubbaamaan loput jaksot.Japeet kirjoitti:Ei kehdattukaan kuin parisenkymmentä jaksoa. Vissiin juuri tuon vampyyrihäiskän ensiesiintymisen nurkilla joku näkymätön raja ylittyi ja dubbaus meni vähän uskottavammalle taholle.MR.Off Topic kirjoitti:Agapio Racing Team - Digimonit
Wernen dubbausta
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
Diaryni:
The Krizski Youtubessa
Diaryni:
Taisin joskus katsoa kavereiden kanssa Digimon-elokuvan juuri paskojen dubbausten vuoksi, mutta kyseessä saattoi olla myös elokuvan hulvaton laaduttomuus. Siitä oli 2/3 kierrätetty tv-sarjan jaksoista kaverieni kertoman mukaan, sillä itsehän en koskaan kyseistä sarjaa ole katsonut.
Oli se piirrostyylikin aika huonoa.
Oli se piirrostyylikin aika huonoa.
hevosen k**pä
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Vaiha ny herrajumala ton tekstin väri.. Eihän tosta ota selvää vanha erkkikään.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Ja sen jälkeen kannattaa panostaa itse vitsin laatuun. Vitsien kun on yleensä tarkoitus naurattaa, eikä suinkaan aiheuttaa pelkästään myötähäpeää.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Olen kuullut Karalahdesta ja huumeista n. 20 eri vitsiä ja tämä oli ehdottomasti se kaikista huonoin 
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Kaikista paintin väreistä toi oli ainoo joka ees näky vähä.
- MR.Off Topic