JumatsuikkeliThe Rocker kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=Xf8G-c_eAhs
Eka video vähään aikaan josta tulee fyysisesti huono olo. Väitetysti maailman suurin finni puristetaan. Suositellaan heikkohermoisille ja lapsille.
Linkkejä
- TupsuVeitikka
- Viestit: 713
- Liittynyt: Pe 15.08.2008 15:18
- Paikkakunta: Kajaani
Väkisin tehtyä paskaa.Velocity kirjoitti:SMC Hoodrats - Lähiörotat Skujaa
Red snow, how convenient.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Viestit: 8632
- Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
- Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester
Sehän on silloin vähän niinkuin sinä!aLoe kirjoitti:Väkisin tehtyä paskaa.Velocity kirjoitti:SMC Hoodrats - Lähiörotat Skujaa
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- Mahti Ankka
- Viestit: 674
- Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
- Paikkakunta: Mikkeli
- Viesti:
It's true, it's true. Myöskin aivan alussa, jossa kermainen soittoni kuuluu selkeämmin.
EDIT. Mutta ihan oikeasti itteni ja pasuunan kannalta olis ollu ehkä järkevää soittaa jotain ihan oikeeta kappaletta, toi omituinen tekniikkaharjotus ei ainakaan ketään puoleensa vedä...Onneks ei naama näy, vaikka sotkunen tukka näkyyki (ja Downin komea huppari).
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
- MR.Off Topic
- Viestit: 3971
- Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
- Paikkakunta: GODLAND
http://www.s8.createphpbb.com/survivali ... rvivalismi
On kyllä hauskaa settiä. Miten ihmeessä joku voi pelätä karhuja noin paljon ja olla vielä kaikenlisäksi noin v***n tyhmä. Siitä vaan huitomaan karhuja puukoilla ja keihäillä, varmasti auttaa!
On kyllä hauskaa settiä. Miten ihmeessä joku voi pelätä karhuja noin paljon ja olla vielä kaikenlisäksi noin v***n tyhmä. Siitä vaan huitomaan karhuja puukoilla ja keihäillä, varmasti auttaa!
En usko, että kukaan meistä pysyisi missään täysin harmoonisessa mielentilassa jos otso tallustelisi metsäretkellä vastaan.MR.Off Topic kirjoitti:http://www.s8.createphpbb.com/survivali ... rvivalismi
On kyllä hauskaa settiä. Miten ihmeessä joku voi pelätä karhuja noin paljon ja olla vielä kaikenlisäksi noin v***n tyhmä. Siitä vaan huitomaan karhuja puukoilla ja keihäillä, varmasti auttaa!
- MR.Off Topic
- Viestit: 3971
- Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
- Paikkakunta: GODLAND
En naureskellutkaan niin sanotulle panikoimiselle, sillä itsehän olisin täysin paskat housuissa, jos otso vastaan tallustelisi. En minä kuitenkaan niin tyhmä ole, että ensimmäisenä hyökkäisin tämän kimppuun puukoin ja keihäin. Eikä tuokaan nyt sinänsä ole typerää, mutta se on että ostaa puukkoja ja aikoo tehdä panssarin, jotta pärjäisi karhua vastaan taistelussa. Niinkuin joku mainitsi tuolla, 90% varmuudella tapatat itsesi jos hyökkäät karhun kimppuun puukon kanssa. Tämä kohta itseäni huvittaa kaikista eniten:Static kirjoitti:En usko, että kukaan meistä pysyisi missään täysin harmoonisessa mielentilassa jos otso tallustelisi metsäretkellä vastaan.MR.Off Topic kirjoitti:http://www.s8.createphpbb.com/survivali ... rvivalismi
On kyllä hauskaa settiä. Miten ihmeessä joku voi pelätä karhuja noin paljon ja olla vielä kaikenlisäksi noin v***n tyhmä. Siitä vaan huitomaan karhuja puukoilla ja keihäillä, varmasti auttaa!Väkisinkin panikoisi edes vähän. Mutta jos sää asut siellä eläinten keskellä nii mikäs siinä.
"Jos karhu jostai syystä tulee päälle soihduista huolimatta ni ajattelin että kirveellä saa ehkä 1 iskun sitä päähän. Jos se ei tehoa (todennäkösesti ei) niin tarjoan sille vasenta kättä suuhun ja oikeella otan puukon ja isken sitä kaulaan ja päähän.
Molotov cocktailin vois periaatteessa myös rakentaa, teippaa kiinni käsisoihdun siihen niin varmaan syttyy kun sen heittää palavana maahan eteensä (jos ehtii). Molotov cocktail aikoinaan kehitettiin Suomessa talvisodan aikana.
Joku vaatetus joka suojais selkää ja kaulaa olis tietenki viisasta pitää, saa muutamia lisäsekunteja."
Mitään puukkoja tai panssareita tarvita. Perinteiseen pystypainiin vaan ja pistää sitä karhua lättyyn. Tämän jälkeen taputtaa hyväksyvästi selkään ja tarjoaa oluet. Näin ainakin minä mökillä ollessani kulutan aikaa.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
- SkullCrushingFinale
- Viestit: 1527
- Liittynyt: Ma 02.08.2010 15:04
- Paikkakunta: Turku
Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!Wankie kirjoitti:Ei enään kauaa...
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Viestit: 3819
- Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52
Joo. Eiks se niinkun vois vähä ees funtsia miten typerältä se vaikuttaa. Eihän isojalka ja Loch Nessin hirviö voi pelata Xboxilla, kun ne asuu eri mantereilla. Sitäpaitsi niillä ei ees ois sitä yhtä ohjainta ja telkkaa.Jack DiBiase kirjoitti:Ehkä paras youtube kommentti ikinä:
Hey Evan, Sasquatch here. Do you mind throwing another pad in? I've got Nessie over for a few matches on Halo.
Palannut kuolleista 2015
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Viestit: 8632
- Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
- Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester
Khalihan voitaisiin tuoda vaikka asukasvaihdossa Suomen Big Brotheriin. Tulisi vähän mielenkiintoa tuonnekin.Ravenwood kirjoitti:Mitä kuuluu Great Khalille? Check THIS out!
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- The Rocker
- Viestit: 3325
- Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
- Paikkakunta: Parkano
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Paras Youtube kommentti evar:Jack DiBiase kirjoitti:Ehkä paras youtube kommentti ikinä:Hyrkanos kirjoitti:JOSH ON KAUHEE HEELI!!!!
Hey Evan, Sasquatch here. Do you mind throwing another pad in? I've got Nessie over for a few matches on Halo.
EDIT: Jätkä vetää kyllä ihan hyviä promoja

XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Suomen BB:ssähän on vissiin vaihto tällä tai ens viikolla... Ainoa hyvä olis vaihto Intiaan ja Khali tänneDeadManWalking kirjoitti:Khalihan voitaisiin tuoda vaikka asukasvaihdossa Suomen Big Brotheriin. Tulisi vähän mielenkiintoa tuonnekin.Ravenwood kirjoitti:Mitä kuuluu Great Khalille? Check THIS out!
- MR.Off Topic
- Viestit: 3971
- Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
- Paikkakunta: GODLAND
No miten olis Chilen-BB:stä Yonni Barrios? Eikö ois aika kova vaihto?Ravenwood kirjoitti:Suomen BB:ssähän on vissiin vaihto tällä tai ens viikolla... Ainoa hyvä olis vaihto Intiaan ja Khali tänneDeadManWalking kirjoitti:Khalihan voitaisiin tuoda vaikka asukasvaihdossa Suomen Big Brotheriin. Tulisi vähän mielenkiintoa tuonnekin.Ravenwood kirjoitti:Mitä kuuluu Great Khalille? Check THIS out!Muuten ei toi vaihto kiinnosta.
- MR.Off Topic
- Viestit: 3971
- Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
- Paikkakunta: GODLAND
Wormmaster kirjoitti:Yonni Barrios.. who?
Kratos kirjoitti:Onnea vaan pojille.
- MR.Off Topic
- Viestit: 3971
- Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
- Paikkakunta: GODLAND












