Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
TupsuVeitikka
Viestit: 713
Liittynyt: Pe 15.08.2008 15:18
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » Su 10.10.2010 02:26

The Rocker kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=Xf8G-c_eAhs

Eka video vähään aikaan josta tulee fyysisesti huono olo. Väitetysti maailman suurin finni puristetaan. Suositellaan heikkohermoisille ja lapsille.
Jumatsuikkeli
..Stranger.

Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ma 11.10.2010 22:11

Väkisin tehtyä paskaa.
Red snow, how convenient.

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 11.10.2010 22:13

aLoe kirjoitti:
Väkisin tehtyä paskaa.
Sehän on silloin vähän niinkuin sinä!
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 12.10.2010 14:07

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Mahti Ankka
Viestit: 674
Liittynyt: Ma 12.07.2004 16:49
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Ti 12.10.2010 16:35

8)

It's true, it's true. Myöskin aivan alussa, jossa kermainen soittoni kuuluu selkeämmin.

EDIT. Mutta ihan oikeasti itteni ja pasuunan kannalta olis ollu ehkä järkevää soittaa jotain ihan oikeeta kappaletta, toi omituinen tekniikkaharjotus ei ainakaan ketään puoleensa vedä...Onneks ei naama näy, vaikka sotkunen tukka näkyyki (ja Downin komea huppari).
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 12.10.2010 20:36

http://www.s8.createphpbb.com/survivali ... rvivalismi

On kyllä hauskaa settiä. Miten ihmeessä joku voi pelätä karhuja noin paljon ja olla vielä kaikenlisäksi noin v***n tyhmä. Siitä vaan huitomaan karhuja puukoilla ja keihäillä, varmasti auttaa!
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
Static
Viestit: 520
Liittynyt: La 13.12.2008 23:39
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Static » Ti 12.10.2010 20:44

MR.Off Topic kirjoitti:http://www.s8.createphpbb.com/survivali ... rvivalismi

On kyllä hauskaa settiä. Miten ihmeessä joku voi pelätä karhuja noin paljon ja olla vielä kaikenlisäksi noin v***n tyhmä. Siitä vaan huitomaan karhuja puukoilla ja keihäillä, varmasti auttaa!
En usko, että kukaan meistä pysyisi missään täysin harmoonisessa mielentilassa jos otso tallustelisi metsäretkellä vastaan. :D Väkisinkin panikoisi edes vähän. Mutta jos sää asut siellä eläinten keskellä nii mikäs siinä.

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 12.10.2010 22:00

Static kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:http://www.s8.createphpbb.com/survivali ... rvivalismi

On kyllä hauskaa settiä. Miten ihmeessä joku voi pelätä karhuja noin paljon ja olla vielä kaikenlisäksi noin v***n tyhmä. Siitä vaan huitomaan karhuja puukoilla ja keihäillä, varmasti auttaa!
En usko, että kukaan meistä pysyisi missään täysin harmoonisessa mielentilassa jos otso tallustelisi metsäretkellä vastaan. :D Väkisinkin panikoisi edes vähän. Mutta jos sää asut siellä eläinten keskellä nii mikäs siinä.
En naureskellutkaan niin sanotulle panikoimiselle, sillä itsehän olisin täysin paskat housuissa, jos otso vastaan tallustelisi. En minä kuitenkaan niin tyhmä ole, että ensimmäisenä hyökkäisin tämän kimppuun puukoin ja keihäin. Eikä tuokaan nyt sinänsä ole typerää, mutta se on että ostaa puukkoja ja aikoo tehdä panssarin, jotta pärjäisi karhua vastaan taistelussa. Niinkuin joku mainitsi tuolla, 90% varmuudella tapatat itsesi jos hyökkäät karhun kimppuun puukon kanssa. Tämä kohta itseäni huvittaa kaikista eniten:

"Jos karhu jostai syystä tulee päälle soihduista huolimatta ni ajattelin että kirveellä saa ehkä 1 iskun sitä päähän. Jos se ei tehoa (todennäkösesti ei) niin tarjoan sille vasenta kättä suuhun ja oikeella otan puukon ja isken sitä kaulaan ja päähän.

Molotov cocktailin vois periaatteessa myös rakentaa, teippaa kiinni käsisoihdun siihen niin varmaan syttyy kun sen heittää palavana maahan eteensä (jos ehtii). Molotov cocktail aikoinaan kehitettiin Suomessa talvisodan aikana.

Joku vaatetus joka suojais selkää ja kaulaa olis tietenki viisasta pitää, saa muutamia lisäsekunteja."
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
ViiZei
Viestit: 1631
Liittynyt: Ti 11.11.2008 18:21
Paikkakunta: SeinäJoe

Viesti Kirjoittaja ViiZei » Ti 12.10.2010 22:51

Joku katsonut vissiin liikaa Hopeanuolta :lol:





:roll:
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » Ke 13.10.2010 00:11

Mitään puukkoja tai panssareita tarvita. Perinteiseen pystypainiin vaan ja pistää sitä karhua lättyyn. Tämän jälkeen taputtaa hyväksyvästi selkään ja tarjoaa oluet. Näin ainakin minä mökillä ollessani kulutan aikaa.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Pe 15.10.2010 15:23


Avatar
SkullCrushingFinale
Viestit: 1527
Liittynyt: Ma 02.08.2010 15:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Pe 15.10.2010 17:15

Wankie kirjoitti:Ei enään kauaa...
Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 18.10.2010 21:07

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Ravenwood
Viestit: 2276
Liittynyt: La 09.01.2010 20:11

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Ke 20.10.2010 17:11

Mitä kuuluu Great Khalille? Check THIS out! :what:

Avatar
Hyrkanos
Viestit: 914
Liittynyt: To 15.07.2004 18:36
Paikkakunta: Asikkala

Viesti Kirjoittaja Hyrkanos » La 23.10.2010 11:14

Palannut kuolleista 2015

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » La 23.10.2010 11:19

Hyrkanos kirjoitti:JOSH ON KAUHEE HEELI!!!!
Ehkä paras youtube kommentti ikinä:

Hey Evan, Sasquatch here. Do you mind throwing another pad in? I've got Nessie over for a few matches on Halo.


EDIT: Jätkä vetää kyllä ihan hyviä promoja 8)
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Hyrkanos
Viestit: 914
Liittynyt: To 15.07.2004 18:36
Paikkakunta: Asikkala

Viesti Kirjoittaja Hyrkanos » La 23.10.2010 12:01

Jack DiBiase kirjoitti:Ehkä paras youtube kommentti ikinä:

Hey Evan, Sasquatch here. Do you mind throwing another pad in? I've got Nessie over for a few matches on Halo.
Joo. Eiks se niinkun vois vähä ees funtsia miten typerältä se vaikuttaa. Eihän isojalka ja Loch Nessin hirviö voi pelata Xboxilla, kun ne asuu eri mantereilla. Sitäpaitsi niillä ei ees ois sitä yhtä ohjainta ja telkkaa.
Palannut kuolleista 2015

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 25.10.2010 13:07

Ravenwood kirjoitti:Mitä kuuluu Great Khalille? Check THIS out! :what:
Khalihan voitaisiin tuoda vaikka asukasvaihdossa Suomen Big Brotheriin. Tulisi vähän mielenkiintoa tuonnekin.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ma 25.10.2010 14:22

"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ma 25.10.2010 14:25

Jack DiBiase kirjoitti:
Hyrkanos kirjoitti:JOSH ON KAUHEE HEELI!!!!
Ehkä paras youtube kommentti ikinä:

Hey Evan, Sasquatch here. Do you mind throwing another pad in? I've got Nessie over for a few matches on Halo.


EDIT: Jätkä vetää kyllä ihan hyviä promoja 8)
Paras Youtube kommentti evar:
Kuva
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Ravenwood
Viestit: 2276
Liittynyt: La 09.01.2010 20:11

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Ma 25.10.2010 15:29

DeadManWalking kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:Mitä kuuluu Great Khalille? Check THIS out! :what:
Khalihan voitaisiin tuoda vaikka asukasvaihdossa Suomen Big Brotheriin. Tulisi vähän mielenkiintoa tuonnekin.
Suomen BB:ssähän on vissiin vaihto tällä tai ens viikolla... Ainoa hyvä olis vaihto Intiaan ja Khali tänne :lol: Muuten ei toi vaihto kiinnosta.

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ma 25.10.2010 15:36

Ravenwood kirjoitti:
DeadManWalking kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:Mitä kuuluu Great Khalille? Check THIS out! :what:
Khalihan voitaisiin tuoda vaikka asukasvaihdossa Suomen Big Brotheriin. Tulisi vähän mielenkiintoa tuonnekin.
Suomen BB:ssähän on vissiin vaihto tällä tai ens viikolla... Ainoa hyvä olis vaihto Intiaan ja Khali tänne :lol: Muuten ei toi vaihto kiinnosta.
No miten olis Chilen-BB:stä Yonni Barrios? Eikö ois aika kova vaihto?
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
Wormmaster
Viestit: 400
Liittynyt: Su 22.01.2006 11:51

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » Ma 25.10.2010 16:58

Yonni Barrios.. who? :scratch:
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ma 25.10.2010 19:10

Wormmaster kirjoitti:Yonni Barrios.. who? :scratch:
Kratos kirjoitti:Onnea vaan pojille.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 28.10.2010 22:30

GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Vastaa Viestiin