Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 30.07.2010 22:11

Ihan pirun siisti video, varsinkin Portal-osio:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » To 05.08.2010 01:43

[quote= Pythonin parhautta[/quote]
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 06.08.2010 22:43

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ma 09.08.2010 19:03


Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ma 16.08.2010 13:41

Mietteitä Turusta

JD:n vaalikamppanja.

Avatar
Smark
Viestit: 517
Liittynyt: Pe 02.01.2004 13:53
Paikkakunta: Pohjois-Vantaa

Viesti Kirjoittaja Smark » Ma 16.08.2010 15:11

Wankie kirjoitti:Mietteitä Turusta
MY LOLLERSKATES!! :applause:
Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?
You want the best? Here I am. Kuva

Avatar
Supermac
Viestit: 288
Liittynyt: Su 20.06.2004 19:49
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Supermac » Ma 16.08.2010 21:44


Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 07.09.2010 22:19

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Pe 17.09.2010 23:45

http://inuscreepystuff.blogspot.com/2010/09/majora.html

Onko kukaan muu vielä törmännyt tähän? Kieltämättä yksi mielenkiintoisimmista vastaantulleista netti-ilmiöistä, jossa on ihan oikeasti sisältöä. Koko tapaushan kertoo siis hepusta joka ostaa kirpparilta hämärältä tyypiltä Zelda-pelin Majora's Mask. Aluksi kaikki tuntuu normaalilta, mutta pikkuhiljaa peli muuttuukin täysin häiriintyneeksi ja kertojan elämä menee sekaisin. Tarinaa on tukemassa vielä kaverin itsensä kuvaamat videot pelistä. Nyt nettisherlockien kesken on käynnissä tiuha keskustelu ja spekulointi asioiden oikeasta laidasta.

Tavallaan aika hienoa, että joku jaksaa nähdä näin paljon vaivaa ihmisten hämmentämiseen ja pelotteluun. Ainoa virhe kokonaisuudessa on se, että pari pätkää noissa videoissa on napattu Ocarina of Timesta ja että lopussa ei tullutkaan Rick Rollia.
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
Bushmeister
Viestit: 439
Liittynyt: To 20.11.2003 17:32
Paikkakunta: katso profiilista

Viesti Kirjoittaja Bushmeister » Pe 17.09.2010 23:51

Kumiorava kirjoitti:http://inuscreepystuff.blogspot.com/2010/09/majora.html

Onko kukaan muu vielä törmännyt tähän? Kieltämättä yksi mielenkiintoisimmista vastaantulleista netti-ilmiöistä, jossa on ihan oikeasti sisältöä. Koko tapaushan kertoo siis hepusta joka ostaa kirpparilta hämärältä tyypiltä Zelda-pelin Majora's Mask. Aluksi kaikki tuntuu normaalilta, mutta pikkuhiljaa peli muuttuukin täysin häiriintyneeksi ja kertojan elämä menee sekaisin. Tarinaa on tukemassa vielä kaverin itsensä kuvaamat videot pelistä. Nyt nettisherlockien kesken on käynnissä tiuha keskustelu ja spekulointi asioiden oikeasta laidasta.

Tavallaan aika hienoa, että joku jaksaa nähdä näin paljon vaivaa ihmisten hämmentämiseen ja pelotteluun. Ainoa virhe kokonaisuudessa on se, että pari pätkää noissa videoissa on napattu Ocarina of Timesta ja että lopussa ei tullutkaan Rick Rollia.
tämänkaltaisista nettimysteereistä piittaavat tekevät itselleen palveluksen ja tutustuvat YouTubesta löytyvään Marble Hornets-tarinaan. Amatöörivedoksi välistä hyvin ahdastunnelmaiseksi käyvä kauhutarina.

oma tarjontani on The Wiki Game. En vastaa hukatusta ajasta.
Vain henkisesti sairas ihminen uskoo markkinatalouteen.

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ke 22.09.2010 23:56

Joaquin Phoenix Lettermanissa 11.2.2009

Oikeasti hauska haastattelu.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Axl
Viestit: 257
Liittynyt: Su 13.01.2008 13:37
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Axl » La 25.09.2010 18:49


Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 06.10.2010 18:53

Jos haluaa pari h**vetin hyvää mainosta, niin tsekkaapa Old Spicen mainossarja.
Tässä pari hyvää:

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 07.10.2010 23:53

http://i36.tinypic.com/729c28.jpg

Wankie asialla vai löytyykö muualtaki näin kovia jätkiä?
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Pe 08.10.2010 11:02

"Ei oo häpee olla nopee."

Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Pe 08.10.2010 11:31

Velocity kirjoitti:Jos haluaa pari h**vetin hyvää mainosta, niin tsekkaapa Old Spicen mainossarja.
Tässä pari hyvää:

WANHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Red snow, how convenient.

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Pe 08.10.2010 14:11

aLoella on näköjään taas joku Velocity-obsession päällä? :-k
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Wormmaster
Viestit: 400
Liittynyt: Su 22.01.2006 11:51

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » Pe 08.10.2010 14:20

mutku velo on cod-nyyppä :evil:

Nuo Old Spice mainokset ovat kyllä loistavia, siitä ei pääse mihinkään.
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » La 09.10.2010 03:53

Noi Old Spice mainokset on sinätuubapaskaa, eli ihan jees. Mut ei välttämättä uppoo vanhempaan sukupolveen. 10/10 troll is succesfull 8)

Tosin:
Red snow, how convenient.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 09.10.2010 21:06

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Static
Viestit: 520
Liittynyt: La 13.12.2008 23:39
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Static » La 09.10.2010 21:51

Saa nähdä, että mitä juttuja tästä biisistä aletaan hokemaan kansan keskuudessa. Iha v***n jepa, hej!

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » La 09.10.2010 21:51

Static kirjoitti:
Saa nähdä, että mitä juttuja tästä biisistä aletaan hokemaan kansan keskuudessa. Iha v***n jepa, hej!
"Eeeeei v***u!"
We need CM Punk!

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » Su 10.10.2010 00:42

Tuo SMC olisi ihan hauska kuriositeetti jos se ei olisi muuttunut sietämättömäksi jonnemeemiksi jo kauan sitten.
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Su 10.10.2010 01:08

http://www.youtube.com/watch?v=Xf8G-c_eAhs

Eka video vähään aikaan josta tulee fyysisesti huono olo. Väitetysti maailman suurin finni puristetaan. Suositellaan heikkohermoisille ja lapsille.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Su 10.10.2010 01:11

The Rocker kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=Xf8G-c_eAhs

Eka video vähään aikaan josta tulee fyysisesti huono olo. Väitetysti maailman suurin finni puristetaan. Suositellaan heikkohermoisille ja lapsille.
Minä kun luulin, että omat finnini olivat olleet isoja :?
We need CM Punk!

Vastaa Viestiin