Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Button
Viestit: 487
Liittynyt: Ke 26.03.2008 18:03

Viesti Kirjoittaja Button » Ti 01.09.2009 11:08

Joo hauska peli.

http://img177.imageshack.us/img177/1661/myweaponw.jpg
SPAS 12 v. 5.42 (Chuck Norris doomsday edition)
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » La 05.09.2009 18:53

http://www.myspace.com/tusinaniger

Kaverini MySpace-sivusto, jossa on hänen tekemäänsä musiikkia. Pääsääntöisesti biisit ovat todella hämäriä ja outoja, mutta esim. ylimmäinen biisi Irettabussok on kyllä aika hyvää mättöä paikka paikoin. Käykääpä kuulostelemassa.

EDIT: Pannaampa samaan syssyyn toinenkin linkki:
http://www.myspace.com/brokenfin

Tuolta ei näemmä löydy kuin yksi biisi, joka sekin on liveveto, mutta kyseessä mielestäni aika kelpo kamaa. Pari poikien keikkaa on tullut kierrettyä, ja toivotaan, että pian kävisivät studiossa nauhoittamassa oikein kunnon levyn.
Rotta.

Avatar
murzu
Viestit: 59
Liittynyt: Ti 11.07.2006 15:41
Paikkakunta: Kuopijjo

Viesti Kirjoittaja murzu » Su 06.09.2009 00:50

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200909 ... 2_ul.shtml

Tää teki mun yöllisestä nettiselailusta paljon hilpeämmän.
The good you do today may be forgotten tomorrow.
Do good anyway.

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Su 06.09.2009 00:52

murzu kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200909 ... 2_ul.shtml

Tää teki mun yöllisestä nettiselailusta paljon hilpeämmän.
Juu normipäivä selkeesti.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Su 06.09.2009 21:37

"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Supa
Viestit: 243
Liittynyt: La 02.12.2006 18:37
Paikkakunta: Kellokoski

Viesti Kirjoittaja Supa » Ma 07.09.2009 22:01

http://www.youtube.com/watch?v=NibCU7T-Jvg

Edelleenkin ehkä hienoimpia musavideoita ikinä. Ei siinä, itse biisi ja bändikin on aivan omaa luokkaansa mutta tuo musavideo on jotain niin mullistavaa. Samoin kyseisen videon rumpalin rumpusetti. Ei voi kuin rakastaa.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race

Avatar
Kameli
Viestit: 481
Liittynyt: La 03.04.2004 08:29
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Kameli » Pe 11.09.2009 08:21

http://www.arcade.fi/peli/ski-runner.html

Laskettelua LSD:n vaikutuksen alaisena. Ihan päällikkö-peli!

Avatar
KOmus101
Viestit: 168
Liittynyt: Ti 05.05.2009 17:51
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja KOmus101 » La 12.09.2009 18:05

Hyrkanos kirjoitti:Pistin Darien Fawksia signatureen

Avatar
Memory
Viestit: 520
Liittynyt: Ke 12.01.2005 17:46

Viesti Kirjoittaja Memory » La 12.09.2009 19:20



Ei tietoa oliko täällä jo mutta aika nerokas idea 8)

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 12.09.2009 21:07

Memory kirjoitti:

Ei tietoa oliko täällä jo mutta aika nerokas idea 8)
Tuli pelattua, tuloksena
Spoiler: näytä
murhasta syytetty.
Aika hieno idea kyllä.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
ToNy-MaN
Viestit: 1755
Liittynyt: Pe 06.01.2006 03:03
Paikkakunta: Jämsänkoski

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » La 12.09.2009 21:20

Toivottavasti ei oo viel täällä

Tuon bongasin juuri, Niilin hanhet, herkkää...

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » La 12.09.2009 21:26

ToNy-MaN kirjoitti:Toivottavasti ei oo viel täällä

Tuon bongasin juuri, Niilin hanhet, herkkää...
:DDDD
Taas yksi uusi loistava internet-video.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Kratos
Viestit: 588
Liittynyt: Pe 08.07.2005 14:33
Paikkakunta: Muonio

Viesti Kirjoittaja Kratos » La 12.09.2009 21:54

ToNy-MaN kirjoitti:Toivottavasti ei oo viel täällä

Tuon bongasin juuri, Niilin hanhet, herkkää...
Hymiövalikoimasta puuttuu sopiva repeämishymiö.

EDIT: Jäätävää.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass. :heart: =P~

Avatar
KOmus101
Viestit: 168
Liittynyt: Ti 05.05.2009 17:51
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja KOmus101 » Su 13.09.2009 09:39

Hyrkanos kirjoitti:Pistin Darien Fawksia signatureen

Avatar
ViiZei
Viestit: 1631
Liittynyt: Ti 11.11.2008 18:21
Paikkakunta: SeinäJoe

Viesti Kirjoittaja ViiZei » Su 13.09.2009 14:13

Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 15.09.2009 22:29

Tuo Kanye West "OF AAALL TIME"-ilmiö alkaa levitä aika nopeaan.
Jos ette siis vielä tiedä, niin Kanye West keskeytti tuossa pari päivää sitten VMA gaalassa Taylor Swiftin:


Noh, voitte kuvitella mitä tapahtuu kun TEH Internet iskee näppinsä soppaan:
Tässä ehkä se katsotuin remix:


Ja satunnaisia kuvia:
http://i28.tinypic.com/2h56zq9.jpg
http://i29.tinypic.com/4rsxe1.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/8756/33906498.jpg
http://i30.photobucket.com/albums/c308/ ... yelian.jpg
http://www.vertigogaming.net/HUD/kanyelovesgt5.jpg
http://images.encyclopediadramatica.com ... _SPACE.jpg

Tuo venäjän avaruusohjelma oli kyllä paras ==DD
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Captain Charisma
Viestit: 1011
Liittynyt: Ke 10.03.2004 15:15

Viesti Kirjoittaja Captain Charisma » Ti 15.09.2009 23:03

Gay Fish :lol: . Olihan tuo Kanyelta aivan käsittämätön temppu, mutta ehkä siitäkin huolimatta asia on nyt saamassa vähän liian suuria mittasuhteita.

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 16.09.2009 00:22

Eipä ollut ensimmäinen vastaavanlainen temppu herra Homokalalta, eikä varmasti tule jäämään viimeiseksi. Painuisi oikeasti sinne veden alle vaikka betonia kengissä.

Tässä vielä naurettavampi tempaus Gayfish Westiltä MTV gaalasta:

WE BACK YA'LL?!

Avatar
ToNy-MaN
Viestit: 1755
Liittynyt: Pe 06.01.2006 03:03
Paikkakunta: Jämsänkoski

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ke 16.09.2009 00:43

Jack DiBiase kirjoitti:Eipä ollut ensimmäinen vastaavanlainen temppu herra Homokalalta, eikä varmasti tule jäämään viimeiseksi. Painuisi oikeasti sinne veden alle vaikka betonia kengissä.

Tässä vielä naurettavampi tempaus Gayfish Westiltä MTV gaalasta:

Kanye käyttää selvästi samaa diileriä kuin Hardin Jehevi :)

Avatar
Captain Charisma
Viestit: 1011
Liittynyt: Ke 10.03.2004 15:15

Viesti Kirjoittaja Captain Charisma » Ke 16.09.2009 01:09

Pellehän se Kanye toki on, sitä en kiistä. Ihan hyvää musiikkia kuitenkin aikanaan teki. Ei ole edes liioittelua sanoa, että The College Dropout on 'One of the Best Albums of All Time'.

Kuunnelkaamme kaikki Kanye "Gay Fish" Westiä primessaan.



Vielä Kanyesta:
http://osneaker.com/nike-air-yeezy-gay-fish.html

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ke 16.09.2009 08:57

kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ke 16.09.2009 18:03


Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ke 16.09.2009 18:07

"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 20.09.2009 14:17

Smarkin arkipäivää 8)
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jers1
Viestit: 834
Liittynyt: Pe 03.11.2006 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ma 21.09.2009 13:56

Hyvä linkki Velocityltä :D . Tässä linkki mahtavaan biisiin. (Apple store love song)
We need CM Punk!

Vastaa Viestiin