Avatarisi ja allekirjoituksesi

Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Ma 16.05.2011 19:34

Uudeksi avatarikseni vaihdoin The Devin Townsend Projectin uuden albumin Deconstructionin kannesta leikatun kissan pään. Mielestäni levy on taattua Devin -laatua ja myös herran kansitaiteet ovat erittäin hienoja ja mielenkiintoisia. Levynhän piti olla ulkona vasta kesäkuun 20. päivä, mutta se leakkasi nettiin jo nyt. Mutta anyways, vielä Ghostia odotellessa ja Project on päätetty loppuun!

Avatar
The Blasterpiece
Viestit: 544
Liittynyt: Ti 29.06.2004 12:04

Viesti Kirjoittaja The Blasterpiece » Ke 18.05.2011 19:04

Devin Townsend, tuo musiikin Prison Break.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.

Avatar
SkullCrushingFinale
Viestit: 1527
Liittynyt: Ma 02.08.2010 15:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » To 19.05.2011 13:04

The Blasterpiece kirjoitti:Devin Townsend, tuo musiikin Prison Break.
Toimivan ekan levyn jälkeen hirveetä paskaa?

Avatar
Riveni
Moderaattori
Viestit: 2583
Liittynyt: La 03.09.2005 09:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riveni » Pe 20.05.2011 19:14

Pitäisiköhän kohta vaihtaa tuo DMW-quote pois tuolta kun jengiltä tuntuu nykyään menevän sen antama vissi varoitus muutenkin ihan ohi? :?
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Pe 20.05.2011 19:19

Paskaa pro... Noh, jotkut eivät kai vaan tajua olennaisia asioita.

Btw, jos en nyt ihan väärin muista, niin tuo heitto taisi muuten ihan alunperin olla Jackille osoitettu.

Omassa allekirjoituksessani on erään moderaattorin lausahdus (provo!) ja avatarina Undertaker (The).
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Jäbä
Viestit: 806
Liittynyt: La 23.06.2007 15:54

Viesti Kirjoittaja Jäbä » La 21.05.2011 00:30

dmw o gloryhunteri lätkässä

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » La 21.05.2011 01:55

Jäbä kirjoitti:dmw o gloryhunteri lätkässä
Sanoo suomalainen AC Milanin fani.

Avatar
Jäbä
Viestit: 806
Liittynyt: La 23.06.2007 15:54

Viesti Kirjoittaja Jäbä » La 21.05.2011 01:58

Merovingi kirjoitti:
Jäbä kirjoitti:dmw o gloryhunteri lätkässä
Sanoo suomalainen AC Milanin fani.
Miten kansallisuus tähän liittyy? Ja mitä gloryhunttausta on kannustaa perinteikästä ja legendaarista seuraa, etenkin kun kannustus on alkanut aikana joka ei kovin menestyksekästä ollut? Gloryhuntereita lähes kaikki suomalaiset futisfanit varmaan sitten. :D Minusta on aikas tavallista että tunnetut ja perinteikkäät seurat saavat paljon kannatusta. Näin se vain menee, eikä se että jostain suurseurasta on tullut se pysyvän kannatuksen kohde tee automaattisesti gloryhunteria. Jotain kyläseuroja saa vaan kannustaa vai? Lopullinen kannustaminen alkoi kesällä 2008 Ronaldinhon siirron myötä, vaikka edellisellä kaudella Milan oli vasta viides eikä päässyt Mestarien liigaan. Heikoista kausista huolimatta tuon jälkeen on tullut Milania kannatettua Dinhonkin lähdöstä huolimatta, ja vihdoin saatu ansaittu mestaruus teki gutaa. Pitäisikö jotain Suomen mutaliigan joukkuetta kannustaa ainoana ja oikeana vain siksi että olen suomalainen?

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » La 21.05.2011 11:16

Jäbä kirjoitti:dmw o gloryhunteri lätkässä
Niinpä, Pieksämäellähän oli tunnetusti vuonna 2000 (kun olin 10v ja siellä asuin) oma SM-Liigaseura, mutta päätin silti rueta kannattamaan divarista noussutta Kärppiä. Todellista gloryhuntausta. Tiesin myös etukäteen sen, että 10 vuoden päästä olisin muuttanut Kuopioon ja että KalPa olisi noussut jo takaisin liigaan.

Kerro Jäbä ihmeessä lisää.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Jäbä
Viestit: 806
Liittynyt: La 23.06.2007 15:54

Viesti Kirjoittaja Jäbä » La 21.05.2011 14:51

DeadManWalking kirjoitti:
Jäbä kirjoitti:dmw o gloryhunteri lätkässä
Niinpä, Pieksämäellähän oli tunnetusti vuonna 2000 (kun olin 10v ja siellä asuin) oma SM-Liigaseura, mutta päätin silti rueta kannattamaan divarista noussutta Kärppiä. Todellista gloryhuntausta. Tiesin myös etukäteen sen, että 10 vuoden päästä olisin muuttanut Kuopioon ja että KalPa olisi noussut jo takaisin liigaan.

Kerro Jäbä ihmeessä lisää.
Ei sitten mitään kun suurella lätkätietämykselläni luulin että KalPa oli liigassa tuolloin. Anna mulle anteeks DMW.

E: nii o :D
Viimeksi muokannut Jäbä, La 21.05.2011 14:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Captain Charisma
Viestit: 1011
Liittynyt: Ke 10.03.2004 15:15

Viesti Kirjoittaja Captain Charisma » La 21.05.2011 14:53

noloa jävä :lol:

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » La 21.05.2011 20:50

Jäbä kirjoitti:
Merovingi kirjoitti:
Jäbä kirjoitti:dmw o gloryhunteri lätkässä
Sanoo suomalainen AC Milanin fani.
Miten kansallisuus tähän liittyy? Ja mitä gloryhunttausta on kannustaa perinteikästä ja legendaarista seuraa, etenkin kun kannustus on alkanut aikana joka ei kovin menestyksekästä ollut? Gloryhuntereita lähes kaikki suomalaiset futisfanit varmaan sitten. :D Minusta on aikas tavallista että tunnetut ja perinteikkäät seurat saavat paljon kannatusta. Näin se vain menee, eikä se että jostain suurseurasta on tullut se pysyvän kannatuksen kohde tee automaattisesti gloryhunteria. Jotain kyläseuroja saa vaan kannustaa vai? Lopullinen kannustaminen alkoi kesällä 2008 Ronaldinhon siirron myötä, vaikka edellisellä kaudella Milan oli vasta viides eikä päässyt Mestarien liigaan. Heikoista kausista huolimatta tuon jälkeen on tullut Milania kannatettua Dinhonkin lähdöstä huolimatta, ja vihdoin saatu ansaittu mestaruus teki gutaa. Pitäisikö jotain Suomen mutaliigan joukkuetta kannustaa ainoana ja oikeana vain siksi että olen suomalainen?
Hauskaa sanoa DMW:tä Gloryhuntteriksi, sillä perusteella että kannattaa Kärppiä joka nousi liigaan 2000-luvun alussa (jolloin itsekin aloin sitä kannattaa) jolta ei silloin odotettu mitään mestaruuksia ja dynastiaa. Kärpätkin on perinteinen seura joka oli käynyt syvällä II-Divarissa asti.

Siinä vähän Kärppien historiaa ja verrattuna selitykseen siitä, miksi kannatat Milania, olet itsekin gloryhuntter jos DMW:kin on.

Joten miten on Jäbä? :wink:

Avatar
SkullCrushingFinale
Viestit: 1527
Liittynyt: Ma 02.08.2010 15:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Su 22.05.2011 15:23

Mikähän mahtaa olla vikana, kun en omaa avatariani enää näe :? Vai näkyykö se muille normaalisti? Mitään ajatuksia?

Avatar
Saimou
Moderaattori
Viestit: 1459
Liittynyt: Ke 10.11.2004 22:51
Paikkakunta: Vasa

Viesti Kirjoittaja Saimou » Su 22.05.2011 15:29

SkullCrushingFinale kirjoitti:Mikähän mahtaa olla vikana, kun en omaa avatariani enää näe :? Vai näkyykö se muille normaalisti? Mitään ajatuksia?
Ei näy. Tiedosto on kadonnut serveriltä / polku on rikki.

Avatar
Jäbä
Viestit: 806
Liittynyt: La 23.06.2007 15:54

Viesti Kirjoittaja Jäbä » Su 22.05.2011 15:36

Jävä nöyrtyy ja myöntää virheensä. Ei olisi ollut ensimmäinen Oulun ulkopuolella asuva Kärppä-fani, jolla kannustuksen aloituksen hetkellä olisi löytynyt myös kotiseudulta liigajengi.

Avatar
SkullCrushingFinale
Viestit: 1527
Liittynyt: Ma 02.08.2010 15:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Su 22.05.2011 16:00

Saimou kirjoitti:
SkullCrushingFinale kirjoitti:Mikähän mahtaa olla vikana, kun en omaa avatariani enää näe :? Vai näkyykö se muille normaalisti? Mitään ajatuksia?
Ei näy. Tiedosto on kadonnut serveriltä / polku on rikki.
Onpas erikoista. Kyllä se tuolla vielä näkyisi normaalisti olevan.

Edit. Tallenna avatar eri nimellä, tunne itsesi tekniseksi tueksi.

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Su 22.05.2011 16:59

Jäbä kirjoitti:Jävä nöyrtyy ja myöntää virheensä. Ei olisi ollut ensimmäinen Oulun ulkopuolella asuva Kärppä-fani, jolla kannustuksen aloituksen hetkellä olisi löytynyt myös kotiseudulta liigajengi.
Edelleenkin kysyn, löytyikö Pieksämäeltä liigajengi vuonna 2000, tai edes vuonna 2010? Tai sanotaanko vielä paremmin, vuosina 1990-2010, kun siellä elin ja asuin vakituisesti?
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Static
Viestit: 520
Liittynyt: La 13.12.2008 23:39
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Static » Su 22.05.2011 16:59

Piru, päätinpä lykätä vähä Nädiä tuoho vasempaan reunaan. Jo oli aikaki muuttaa, alako ne Pellat puuduttamaan. Joitain saattaa ihmetyttää tuo kun minulla on vaan naisia avana. Ei tarvii kuitenkaan vetää mitään kieroutuneita johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen. Jag är inte en pedofiili.

Avatar
Ravenwood
Viestit: 2276
Liittynyt: La 09.01.2010 20:11

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Su 22.05.2011 17:02

Static kirjoitti:Jag är inte en pedofiili.
:-s

Tuli kyllä ekana mieleen kun noita naisten kuvia laittelet, että olet pedofiili. Kiva kuva toikin on vaikka Bellat olikin parempi, ehkä...

Avatar
Static
Viestit: 520
Liittynyt: La 13.12.2008 23:39
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Static » Su 22.05.2011 17:06

Ravenwood kirjoitti:
Static kirjoitti:Jag är inte en pedofiili.
:-s

Tuli kyllä ekana mieleen kun noita naisten kuvia laittelet, että olet pedofiili. Kiva kuva toikin on vaikka Bellat olikin parempi, ehkä...
Aluksi meinasin pistää Crimsonin kuvan tuohon mutta kelasin sen olevan mahollisesti liian radikaali muutos. Ensi kerralla sitten. Kellään ei luulis enää siinä vaiheessa olevan mitään epäiltävää.

Avatar
SkullCrushingFinale
Viestit: 1527
Liittynyt: Ma 02.08.2010 15:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » Su 22.05.2011 17:45

Miten aikuset naiset liitettiin pedofiliaan? :? Menikö multa jotain ohi?

Avatar
Jäbä
Viestit: 806
Liittynyt: La 23.06.2007 15:54

Viesti Kirjoittaja Jäbä » Su 22.05.2011 18:10

DeadManWalking kirjoitti:
Jäbä kirjoitti:Jävä nöyrtyy ja myöntää virheensä. Ei olisi ollut ensimmäinen Oulun ulkopuolella asuva Kärppä-fani, jolla kannustuksen aloituksen hetkellä olisi löytynyt myös kotiseudulta liigajengi.
Edelleenkin kysyn, löytyikö Pieksämäeltä liigajengi vuonna 2000, tai edes vuonna 2010? Tai sanotaanko vielä paremmin, vuosina 1990-2010, kun siellä elin ja asuin vakituisesti?
Ei löytyny koko Savosta ja siks jo myönsinkin kuseneeni tän homman. Joten sry honeybunny.

Ainiin tärkein unohtui eli Silva>Vidic.

Avatar
Static
Viestit: 520
Liittynyt: La 13.12.2008 23:39
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Static » Su 22.05.2011 20:53

SkullCrushingFinale kirjoitti:Miten aikuset naiset liitettiin pedofiliaan? :? Menikö multa jotain ohi?
Näin pidemmän päälle ajateltuna: En minäkään kyllä käsitä, että mistä tajusin edes vetää tuon pedofiili-termin tuohon juttuun mukaan. Ehkä se ei ollut se ihan oikea sanavalinta. Stalkkeri/yli-innokas runkkaaja/muu vastaava olisi varmasti sopinut paremmin tähän yhteyteen. Mutta joo, jatkakaa toki.

Avatar
Phenomenon
Viestit: 1971
Liittynyt: Pe 15.02.2008 11:35
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja Phenomenon » Su 22.05.2011 23:37

Lopeta jo.
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton

Avatar
ViiZei
Viestit: 1631
Liittynyt: Ti 11.11.2008 18:21
Paikkakunta: SeinäJoe

Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi

Viesti Kirjoittaja ViiZei » Ti 21.06.2011 22:23

Uuden awesomneuden(eng. sanasta; awesomness) kunniaksi.
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

Vastaa Viestiin