Avatarisi ja allekirjoituksesi
Uudeksi avatarikseni vaihdoin The Devin Townsend Projectin uuden albumin Deconstructionin kannesta leikatun kissan pään. Mielestäni levy on taattua Devin -laatua ja myös herran kansitaiteet ovat erittäin hienoja ja mielenkiintoisia. Levynhän piti olla ulkona vasta kesäkuun 20. päivä, mutta se leakkasi nettiin jo nyt. Mutta anyways, vielä Ghostia odotellessa ja Project on päätetty loppuun!
- The Blasterpiece
- Viestit: 544
- Liittynyt: Ti 29.06.2004 12:04
- SkullCrushingFinale
- Viestit: 1527
- Liittynyt: Ma 02.08.2010 15:04
- Paikkakunta: Turku
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Viestit: 8632
- Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
- Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester
Paskaa pro... Noh, jotkut eivät kai vaan tajua olennaisia asioita.
Btw, jos en nyt ihan väärin muista, niin tuo heitto taisi muuten ihan alunperin olla Jackille osoitettu.
Omassa allekirjoituksessani on erään moderaattorin lausahdus (provo!) ja avatarina Undertaker (The).
Btw, jos en nyt ihan väärin muista, niin tuo heitto taisi muuten ihan alunperin olla Jackille osoitettu.
Omassa allekirjoituksessani on erään moderaattorin lausahdus (provo!) ja avatarina Undertaker (The).
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Miten kansallisuus tähän liittyy? Ja mitä gloryhunttausta on kannustaa perinteikästä ja legendaarista seuraa, etenkin kun kannustus on alkanut aikana joka ei kovin menestyksekästä ollut? Gloryhuntereita lähes kaikki suomalaiset futisfanit varmaan sitten.Merovingi kirjoitti:Sanoo suomalainen AC Milanin fani.Jäbä kirjoitti:dmw o gloryhunteri lätkässä
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Viestit: 8632
- Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
- Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester
Niinpä, Pieksämäellähän oli tunnetusti vuonna 2000 (kun olin 10v ja siellä asuin) oma SM-Liigaseura, mutta päätin silti rueta kannattamaan divarista noussutta Kärppiä. Todellista gloryhuntausta. Tiesin myös etukäteen sen, että 10 vuoden päästä olisin muuttanut Kuopioon ja että KalPa olisi noussut jo takaisin liigaan.Jäbä kirjoitti:dmw o gloryhunteri lätkässä
Kerro Jäbä ihmeessä lisää.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Ei sitten mitään kun suurella lätkätietämykselläni luulin että KalPa oli liigassa tuolloin. Anna mulle anteeks DMW.DeadManWalking kirjoitti:Niinpä, Pieksämäellähän oli tunnetusti vuonna 2000 (kun olin 10v ja siellä asuin) oma SM-Liigaseura, mutta päätin silti rueta kannattamaan divarista noussutta Kärppiä. Todellista gloryhuntausta. Tiesin myös etukäteen sen, että 10 vuoden päästä olisin muuttanut Kuopioon ja että KalPa olisi noussut jo takaisin liigaan.Jäbä kirjoitti:dmw o gloryhunteri lätkässä
Kerro Jäbä ihmeessä lisää.
E: nii o
Viimeksi muokannut Jäbä, La 21.05.2011 14:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hauskaa sanoa DMW:tä Gloryhuntteriksi, sillä perusteella että kannattaa Kärppiä joka nousi liigaan 2000-luvun alussa (jolloin itsekin aloin sitä kannattaa) jolta ei silloin odotettu mitään mestaruuksia ja dynastiaa. Kärpätkin on perinteinen seura joka oli käynyt syvällä II-Divarissa asti.Jäbä kirjoitti:Miten kansallisuus tähän liittyy? Ja mitä gloryhunttausta on kannustaa perinteikästä ja legendaarista seuraa, etenkin kun kannustus on alkanut aikana joka ei kovin menestyksekästä ollut? Gloryhuntereita lähes kaikki suomalaiset futisfanit varmaan sitten.Merovingi kirjoitti:Sanoo suomalainen AC Milanin fani.Jäbä kirjoitti:dmw o gloryhunteri lätkässäMinusta on aikas tavallista että tunnetut ja perinteikkäät seurat saavat paljon kannatusta. Näin se vain menee, eikä se että jostain suurseurasta on tullut se pysyvän kannatuksen kohde tee automaattisesti gloryhunteria. Jotain kyläseuroja saa vaan kannustaa vai? Lopullinen kannustaminen alkoi kesällä 2008 Ronaldinhon siirron myötä, vaikka edellisellä kaudella Milan oli vasta viides eikä päässyt Mestarien liigaan. Heikoista kausista huolimatta tuon jälkeen on tullut Milania kannatettua Dinhonkin lähdöstä huolimatta, ja vihdoin saatu ansaittu mestaruus teki gutaa. Pitäisikö jotain Suomen mutaliigan joukkuetta kannustaa ainoana ja oikeana vain siksi että olen suomalainen?
Siinä vähän Kärppien historiaa ja verrattuna selitykseen siitä, miksi kannatat Milania, olet itsekin gloryhuntter jos DMW:kin on.
Joten miten on Jäbä?
- SkullCrushingFinale
- Viestit: 1527
- Liittynyt: Ma 02.08.2010 15:04
- Paikkakunta: Turku
- SkullCrushingFinale
- Viestit: 1527
- Liittynyt: Ma 02.08.2010 15:04
- Paikkakunta: Turku
Onpas erikoista. Kyllä se tuolla vielä näkyisi normaalisti olevan.Saimou kirjoitti:Ei näy. Tiedosto on kadonnut serveriltä / polku on rikki.SkullCrushingFinale kirjoitti:Mikähän mahtaa olla vikana, kun en omaa avatariani enää näeVai näkyykö se muille normaalisti? Mitään ajatuksia?
Edit. Tallenna avatar eri nimellä, tunne itsesi tekniseksi tueksi.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Viestit: 8632
- Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
- Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester
Edelleenkin kysyn, löytyikö Pieksämäeltä liigajengi vuonna 2000, tai edes vuonna 2010? Tai sanotaanko vielä paremmin, vuosina 1990-2010, kun siellä elin ja asuin vakituisesti?Jäbä kirjoitti:Jävä nöyrtyy ja myöntää virheensä. Ei olisi ollut ensimmäinen Oulun ulkopuolella asuva Kärppä-fani, jolla kannustuksen aloituksen hetkellä olisi löytynyt myös kotiseudulta liigajengi.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Aluksi meinasin pistää Crimsonin kuvan tuohon mutta kelasin sen olevan mahollisesti liian radikaali muutos. Ensi kerralla sitten. Kellään ei luulis enää siinä vaiheessa olevan mitään epäiltävää.Ravenwood kirjoitti:Static kirjoitti:Jag är inte en pedofiili.![]()
Tuli kyllä ekana mieleen kun noita naisten kuvia laittelet, että olet pedofiili. Kiva kuva toikin on vaikka Bellat olikin parempi, ehkä...
- SkullCrushingFinale
- Viestit: 1527
- Liittynyt: Ma 02.08.2010 15:04
- Paikkakunta: Turku
Ei löytyny koko Savosta ja siks jo myönsinkin kuseneeni tän homman. Joten sry honeybunny.DeadManWalking kirjoitti:Edelleenkin kysyn, löytyikö Pieksämäeltä liigajengi vuonna 2000, tai edes vuonna 2010? Tai sanotaanko vielä paremmin, vuosina 1990-2010, kun siellä elin ja asuin vakituisesti?Jäbä kirjoitti:Jävä nöyrtyy ja myöntää virheensä. Ei olisi ollut ensimmäinen Oulun ulkopuolella asuva Kärppä-fani, jolla kannustuksen aloituksen hetkellä olisi löytynyt myös kotiseudulta liigajengi.
Ainiin tärkein unohtui eli Silva>Vidic.
Näin pidemmän päälle ajateltuna: En minäkään kyllä käsitä, että mistä tajusin edes vetää tuon pedofiili-termin tuohon juttuun mukaan. Ehkä se ei ollut se ihan oikea sanavalinta. Stalkkeri/yli-innokas runkkaaja/muu vastaava olisi varmasti sopinut paremmin tähän yhteyteen. Mutta joo, jatkakaa toki.SkullCrushingFinale kirjoitti:Miten aikuset naiset liitettiin pedofiliaan?Menikö multa jotain ohi?
- Phenomenon
- Viestit: 1971
- Liittynyt: Pe 15.02.2008 11:35
- Paikkakunta: Itä-Helsinki
Re: Avatarisi ja allekirjoituksesi
Uuden awesomneuden(eng. sanasta; awesomness) kunniaksi.
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
Make wrestlingalert rage again









