Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Show_Stopper
Viestit: 1353
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:46

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » To 07.02.2008 17:09

Velocity kirjoitti:
jers1 kirjoitti:Ja tässä sama testi rastitustyylillä.
50 sekassa tein(en tosin tajunnut kilpailevani ajan kanssa) ja kaikki oikein. Onko muillakin näin vai olenko 5K1LL3D?
26 sekuntia, 1 virhe. You're not skilled.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Avatar
LowBlow
Viestit: 31
Liittynyt: Ma 05.07.2004 18:57
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja LowBlow » To 07.02.2008 17:10

25.98 sekuntia meni. Aika hyvä pitää olla jos haluaa 50:n parhaan joukossa.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 07.02.2008 17:24

Show_Stopper kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
jers1 kirjoitti:Ja tässä sama testi rastitustyylillä.
50 sekassa tein(en tosin tajunnut kilpailevani ajan kanssa) ja kaikki oikein. Onko muillakin näin vai olenko 5K1LL3D?
26 sekuntia, 1 virhe. You're not skilled.
1 virhe, you're even less. :roll:


Ja en todellakaan kilpaillut ajan kanssa.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
kalis
Viestit: 14
Liittynyt: Ma 06.02.2006 14:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kalis » To 07.02.2008 18:24

Viimeksi muokannut kalis, To 07.02.2008 20:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SmackDown is, SmackDown was, and will always be... EDGE
Jeff Hardy rulez the world!
Ladies and gentlemen, mark the time, Vince McMahon has officially flipped. -Triple H
The #1 Diva in WWE... Melina
ECW= John Morrison

Avatar
Marshallsaaret
Viestit: 928
Liittynyt: Ma 17.11.2003 21:32
Paikkakunta: Helsingfors

Viesti Kirjoittaja Marshallsaaret » To 07.02.2008 20:02

20,89 sek minuutin-parin treenillä. Rahkeet olisi varmaan 15 pintaan jos jaksaisi treenata hetken. En jaksa.
永源 遥~!

Avatar
Kumiorava
Viestit: 484
Liittynyt: La 08.05.2004 14:03
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » To 07.02.2008 20:16

Parin kokeilun jälkeen 19,99 sekuntia ilmaan yhtäkään virhettä.

Ja tuossa toisessa testissä löysin kaikki äffät.

Tähän sopisi varmaan se aurinkolasihymiö, jos en vihaisi sitä.
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel


Avatar
LowBlow
Viestit: 31
Liittynyt: Ma 05.07.2004 18:57
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja LowBlow » To 07.02.2008 21:19

http://www.youtube.com/watch?v=A_YgupUZNdw

Tätä tuli töllötettyä pienenä telkkarista aina kun oli mahdollista. Oli silloin paras sarja ikinä.

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » To 07.02.2008 21:24

LowBlow kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=A_YgupUZNdw

Tätä tuli töllötettyä pienenä telkkarista aina kun oli mahdollista. Oli silloin paras sarja ikinä.
Sama vika. :roll:

Se läski ritarikypäräpäinen heppu oli kovin.
Rama Rama Ding Dong

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 07.02.2008 21:37



Soolo.

Scott Hall:

Repesin:

Vielä enemmän:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
kalis
Viestit: 14
Liittynyt: Ma 06.02.2006 14:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kalis » Pe 08.02.2008 14:13

Power Rangers on ihan käsittämätöntä paskaa. Hahmot ampuu jotain öriseviä
ja käveleviä roskapönttöjä ja muuta ramdom irtaimistoa.
SmackDown is, SmackDown was, and will always be... EDGE
Jeff Hardy rulez the world!
Ladies and gentlemen, mark the time, Vince McMahon has officially flipped. -Triple H
The #1 Diva in WWE... Melina
ECW= John Morrison

Avatar
Coca
Viestit: 907
Liittynyt: La 18.08.2007 09:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Coca » La 09.02.2008 16:14

Selailin äsken dailymotion.comia ja löysin muutaman mehevän showpainiin liittyvän videon:

Tommy Dreamer iskee hiukan ylimyydyn Piledriverin. Video on peräisin orginaalin ECW'n ajoilta.
http://www.dailymotion.com/johncena77/v ... driv_sport

Videopätkä Kurt Angle vs. Chris Benoit Steel Cage ottelusta, jossa Kurt loikkaa häkin päältä Moonsaultin. Hidastuksessa näkyy Anglen ottavan h*lvetin kovaa bumpia.
http://www.dailymotion.com/johncena77/v ... cage_sport

Missing thease times:
http://www.dailymotion.com/johncena77/v ... snar_sport
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi

Avatar
Stefa
Viestit: 1142
Liittynyt: Su 26.06.2005 00:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Stefa » La 09.02.2008 16:21

Eikös painivideoille ollut ihan oma topic?

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » La 09.02.2008 16:50

On. Videoalueella.
WE BACK YA'LL?!

SOS
Viestit: 136
Liittynyt: To 05.01.2006 15:21

Viesti Kirjoittaja SOS » La 09.02.2008 19:18

kalis kirjoitti:Power Rangers on ihan käsittämätöntä paskaa. Hahmot ampuu jotain öriseviä
ja käveleviä roskapönttöjä ja muuta ramdom irtaimistoa.
:O! "ÄÄÄÄH! KYMMENEN TUHANNEN VUODEN JÄLKEEN OLEN VAPAA! ON AIKA VALLOITTAA MAA!" Rangersit ovat legendaarisia, niin kuin prätkähiiretkin.
'Alertin #1 Attitude Era-mark

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 10.02.2008 14:40



Tuo pitää kyllä vielä joskus kokea.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 10.02.2008 14:43

Kyllä minäkin hyppäisin koneesta, jos yhtäkkiä alkaisi kuulumaan Bon Jovia. Tandem-hyppäys on muutenkin homojen hommaa.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
The Goldberg
Viestit: 105
Liittynyt: Su 09.07.2006 16:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja The Goldberg » Su 10.02.2008 14:47

Velocity kirjoitti:

Tuo pitää kyllä vielä joskus kokea.
Lähde laskuvarjojääkäriksi, saat hyppiä ihan ilmaiseksi.

Kävin itse intin kautta laskuvarjo-kurssin Utissa. 500e ja yksi pakkolaukaisu hyppy 1000 metristä, aika suolaista mutta sitäkin mahtavampaa.
Kun sattuu niin sattuu, kun sattuu tarpeeksi niin tottuu...

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 10.02.2008 14:47

Jack DiBiase kirjoitti:Kyllä minäkin hyppäisin koneesta, jos yhtäkkiä alkaisi kuulumaan Bon Jovia. Tandem-hyppäys on muutenkin homojen hommaa.
No ei todellakaan ole. Sehän olisi ihan h**vetin nättiä. Osaatko muka itse hypätä paremmin?
Vai olitko laskuvarjojääkäreissä mukamas?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 10.02.2008 14:54

Velocity kirjoitti:Vai olitko laskuvarjojääkäreissä mukamas?
Meille opetettiin vain ampumaan niitä alas.

+ Koneita mitkä niitä kuljettaa.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Wankie
Viestit: 1078
Liittynyt: Ti 18.11.2003 09:06
Paikkakunta: Pahvilaatikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Su 10.02.2008 15:53

Jack osu edes ladon seinään metrin päästä.

Kiihkeät konemiehet heittelevät muttereja, pultteja ja jakareita ryssiä päin kun sota syttyy.

Avatar
kalis
Viestit: 14
Liittynyt: Ma 06.02.2006 14:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kalis » Ti 12.02.2008 14:42

http://www.youtube.com/watch?v=Ll2kajMH2u0 Japanilaista viihdetää parhaimmillaan!!!
SmackDown is, SmackDown was, and will always be... EDGE
Jeff Hardy rulez the world!
Ladies and gentlemen, mark the time, Vince McMahon has officially flipped. -Triple H
The #1 Diva in WWE... Melina
ECW= John Morrison

Avatar
Kartsa
Viestit: 108
Liittynyt: Ma 18.10.2004 18:19
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Kartsa » Ke 13.02.2008 00:32


Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 13.02.2008 10:16

V***t sinne mitään Helsinkiä äänestetä.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 13.02.2008 16:59

Jack DiBiase kirjoitti:V***t sinne mitään Helsinkiä äänestetä.
Jep, joulu/kulttuurikaupunki FTW.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
aLoe
Viestit: 203
Liittynyt: To 25.01.2007 17:06
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Ke 13.02.2008 22:32

Velocity kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:V***t sinne mitään Helsinkiä äänestetä.
Jep, joulu/kulttuurikaupunki FTW.
Eli Ivalo kartalle.
Red snow, how convenient.

Vastaa Viestiin