Linkkejä

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Ke 23.05.2007 19:02

Kaikkea ne keksivätkin... Hyvä pätkä etten paremmin sano.
Rama Rama Ding Dong

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 24.05.2007 12:02

http://www.iltalehti.fi/seksologi/

Paras ikinä. Tuolla törmää hassuihinkin tapauksiin :D.

Paras:
Olen 70-vuotias mies. Kun rakastelen tai tyydytän itseni omin käsin, saan kyllä orgasmin, mutta siemennestettä ei tule lainkaan. Tätä on jatkunut vuoden ajan. Mistä se johtuu?

Ikääntymisen myötä miehen siemensyöksy saattaa nk. kääntyä sisäänpäin. Puhutaan "retrogradisesta ejakulaatiosta". Sisäänpäin kääntyneessä siemensyöksyssä siemenneste menee virtsarakkoon ja tulee ulos aikanaan virtsan mukana. Ilmiö ei ole vaarallinen ja voi liittyä suurentuneeseen eturauhaseen. Jos asia vaivaa teitä enemmän, kannattaa käydä urologilla tai yleislääkärillä tutkituttamassa eturauhasen koko ja arvot.
70 v.? :mrgreen:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Tzei-em
Moderaattori
Viestit: 435
Liittynyt: Ti 30.11.2004 22:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » To 24.05.2007 14:03

Velocity kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/seksologi/

Paras ikinä. Tuolla törmää hassuihinkin tapauksiin :D.

Paras:
Olen 70-vuotias mies. Kun rakastelen tai tyydytän itseni omin käsin, saan kyllä orgasmin, mutta siemennestettä ei tule lainkaan. Tätä on jatkunut vuoden ajan. Mistä se johtuu?

Ikääntymisen myötä miehen siemensyöksy saattaa nk. kääntyä sisäänpäin. Puhutaan "retrogradisesta ejakulaatiosta". Sisäänpäin kääntyneessä siemensyöksyssä siemenneste menee virtsarakkoon ja tulee ulos aikanaan virtsan mukana. Ilmiö ei ole vaarallinen ja voi liittyä suurentuneeseen eturauhaseen. Jos asia vaivaa teitä enemmän, kannattaa käydä urologilla tai yleislääkärillä tutkituttamassa eturauhasen koko ja arvot.
70 v.? :mrgreen:
Mitäs ihmeellistä tuossa on? Luuletko, että sinunkin vanhempasi ovat lakanneet naimasta kun saivat sinut? Ehei, varmasti tanssivat vaakamamboa vielä nykypäivänäkin. Ja onhan eläkeikäisilläkin halunsa. Itse ainakin aion jatkaa naimista / runkkaamista niin kauan kuin värkki pelaa ja käsi heiluu.
Rotta.

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Pe 25.05.2007 20:22

Hyppijähomot.

Aivan uskomattomia. Täysin kahjoja, mutta taitavia.

EDIT:Ei h****tti, miten tuollaiseen pystyy?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
finlay
Viestit: 255
Liittynyt: La 25.03.2006 12:44
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja finlay » Pe 25.05.2007 21:55

Velocity kirjoitti:Hyppijähomot.

Aivan uskomattomia. Täysin kahjoja, mutta taitavia.

EDIT:Ei h****tti, miten tuollaiseen pystyy?
Mitäs ihmeellistä tuossa nyt on? Ihan normaali aamulenkki...

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 27.05.2007 13:08

http://www.stfunoob.com/movies/Rejected.avi

Korvaamaton pätkä. Oli melkein unohtua tämän loistavuus kunnes katsoin sen tänään uudestaan. :mrgreen:
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Su 27.05.2007 16:01

ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 27.05.2007 16:03

Gukumatz kirjoitti:GOLGOLGOLGOLGOLGOLGOL!!!
Messimessimessimessimessimessi GOLGOLGOLGLOGLGOGLGOLOGOOLGOLGLOGOLGOLGLOGLOGlOI!!!!!!!!111111
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Su 27.05.2007 16:31

Velocity kirjoitti:
Gukumatz kirjoitti:GOLGOLGOLGOLGOLGOLGOL!!!
Messimessimessimessimessimessi GOLGOLGOLGLOGLGOGLGOLOGOOLGOLGLOGOLGOLGLOGLOGlOI!!!!!!!!111111
Ei kai se maalia tehnyt?
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Volga
Viestit: 188
Liittynyt: To 01.12.2005 20:25
Paikkakunta: Karde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Volga » Su 27.05.2007 16:40

Gukumatz kirjoitti:GOLGOLGOLGOLGOLGOLGOL!!!
Tuosta kun olisi vetänyt tolppaan, niin olisi mielenkiintoisempi video ;D

Avatar
Nero
Viestit: 423
Liittynyt: To 22.03.2007 20:50
Paikkakunta: Wales

Viesti Kirjoittaja Nero » Su 27.05.2007 16:59

Gukumatz kirjoitti:GOLGOLGOLGOLGOLGOLGOL!!!
Selostaja vähän innostui :mrgreen:
Rama Rama Ding Dong

Avatar
Nodachi
Viestit: 582
Liittynyt: To 27.04.2006 08:20

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Su 27.05.2007 17:22

"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"


20LEGEND 1996-2011 :salut:

Avatar
Enigma
Viestit: 90
Liittynyt: Su 27.03.2005 12:56
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Enigma » Su 27.05.2007 17:33

Muistutetaas kuka on se Kuningas
One love

Jaffakeksi
Viestit: 65
Liittynyt: La 02.09.2006 10:36

Viesti Kirjoittaja Jaffakeksi » Su 27.05.2007 18:38

DeadManWalking kirjoitti:
Velocity kirjoitti:
Gukumatz kirjoitti:GOLGOLGOLGOLGOLGOLGOL!!!
Messimessimessimessimessimessi GOLGOLGOLGLOGLGOGLGOLOGOOLGOLGLOGOLGOLGLOGLOGlOI!!!!!!!!111111
Ei kai se maalia tehnyt?
Ei tehnyt.
Jack DiBiase kirjoitti:Ja sinulta ei taas kysytty yhtään mitään.
Meh.

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Su 27.05.2007 19:11

http://go2munawar1234.21.forumer.com/in ... c88ace0f04

Melko samanlainen kuin peekvid, tavallaan.
Kun rekistöröidyt näet 700 elokuvalinkkiä jotka pystyt katsomaan esim: Dailymotionin kautta.

Kannattaa liittyä siksi koska dailymotionista on nykyään vaikea löytää mitään kun elokuvatkin saattaa olla lyhenteenä/piilonimellä siellä..

Toinen:

http://www.easy-tv.org

edit: oikeastaan kannattaa mieluummin liittyä tuonne easy-tv:n foorumille ;)
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Su 27.05.2007 20:01

Nodachi kirjoitti:Ei tuo ole vielä mitään
''There is bear cum'' :D
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Miccelsson
Viestit: 79
Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
Paikkakunta: Antin Nakkikioski

Linkit

Viesti Kirjoittaja Miccelsson » Su 27.05.2007 21:47

Messi video oli legenda, mutta nyt tulee vielä kovempi.

http://www.youtube.com/results?search_q ... rch=Search

Kakesta sen verran, että hän asustaa torin R-Kioskin vessassa (rakennus takana). Hän on asunut Floridassa ja hän sanoo olevansa Floridan rikkainmies. Hänen veli ja poika on sikarikkaita... Hauska mies. :D
Wayne Bernard #14
Davidson University


How about that

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Re: Linkit

Viesti Kirjoittaja Velocity » Su 27.05.2007 21:53

Miccelsson kirjoitti:Messi video oli legenda, mutta nyt tulee vielä kovempi.

http://www.youtube.com/results?search_q ... rch=Search

Kakesta sen verran, että hän asustaa torin R-Kioskin vessassa (rakennus takana). Hän on asunut Floridassa ja hän sanoo olevansa Floridan rikkainmies. Hänen veli ja poika on sikarikkaita... Hauska mies. :D
Tämä on kuulemma yksi paikallinen nähtävyys:

:D

Kommentti videosta: "Vaikea sitä on olla näkemättä kun se tossa samassa kohtaa jumittaa joka päivä, satoi tai paistoi"
:D
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
Tebacka
Viestit: 328
Liittynyt: Ti 22.08.2006 21:30
Paikkakunta: Klemetskog

Viesti Kirjoittaja Tebacka » Su 27.05.2007 23:24

http://www.youtube.com/watch?v=WKYD-cDd_Gs

Saattaa olla wanha. Mutta tämä mies ei anna koskaan periksi.
''Entäs Vancouver?''
-Kaupunki Kanadassa.


You don't have to be sweet, to be good

last.fm

Avatar
Ana
Viestit: 63
Liittynyt: Ti 01.08.2006 19:29
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ana » Ma 28.05.2007 13:16

www.Hotfashion.fi sivulla myydään ainakin kolmea erilaista Steve Austin paitaa
...Damn...

Avatar
Miccelsson
Viestit: 79
Liittynyt: To 27.10.2005 17:59
Paikkakunta: Antin Nakkikioski

Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Miccelsson » Ma 28.05.2007 13:53

Andre Wickström är hom... siis Wickström Mikkelissä ja pelkäs kameraa ihan hitosti.




E: Sekoilua
Wayne Bernard #14
Davidson University


How about that

Avatar
Velocity
Viestit: 2154
Liittynyt: Ti 07.09.2004 18:44
Paikkakunta: <Turku> Elite Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ti 29.05.2007 22:16

XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Ke 30.05.2007 08:58

OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Avatar
Gukumatz
Viestit: 271
Liittynyt: Ke 14.03.2007 15:30

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Ke 30.05.2007 09:22

ALL HAIL THE NEW FLESH

Avatar
erkko777
Viestit: 569
Liittynyt: Ma 29.05.2006 19:50

Viesti Kirjoittaja erkko777 » Ke 30.05.2007 09:30

http://www.funnyordie.com/v1/view_video ... 2583be6925

Huh,huh hauskin video vähään aikaan :lol: :lol: :lol:
OpaMpp kirjoitti:Älä kirjoita englanniksi jos et osaa.


Rest in pease, Eddie :mrgreen:
Sitä paitsi, mitä tuo hymiö tuolla perässä tekee? Oliko se niin hauskaa, että Eddie kuoli, vai miksi hymyilyttää?

Vastaa Viestiin