Miksi nyt yksin menisin? Ei riitä raha eikä ikä (travel packagen ostoon), ja muutenkin aika tylsää olisi hetkittäin tönöttää siellä yksin. Ja unohditko, että matka on WrestleMania matka? Varmasti löydän ikäistäni naisseuraa.valkopeura kirjoitti:Menisit yksin ja iskisit naisii. Niin minä teen aina isoihin goottitapahtumiin Saksaan mennessäeCiuj kirjoitti:Niin? Hankala etsiä jostain päälle parikymppistä kaveria joka tulisi mukaan ja maksaisi oman osuutensa mukisematta sekä vähän minunkin. Hänelle tämä käy pelkästä ulkomaanreissusta, minulle enemmästäkin.valkopeura kirjoitti:ecuijn seurassa lentävä ei oo kaveri vaan iskä.
WrestleMania 2013 -matka
Re: WrestleMania 2013 -matka
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Eikös WWE:tä nykyään katso lähinnä 12-vuotiaat, joten tuskin tuottanee ongelmia.
You asked if I'd be anyone from history, fact or fiction, dead or alive:
I said "I'd be Tony Cascarino, circa 1995".
I said "I'd be Tony Cascarino, circa 1995".
- valkopeura
En mistää travel packageista tiedä mitään mutta taatusti matkai tulisi paljon halvemmaksi jos vaan menisit sinne yksin ilman isukkiasi. Tässä on joko kolme vaihtoehtoaeCiuj kirjoitti:Miksi nyt yksin menisin? Ei riitä raha eikä ikä (travel packagen ostoon), ja muutenkin aika tylsää olisi hetkittäin tönöttää siellä yksin. Ja unohditko, että matka on WrestleMania matka? Varmasti löydän ikäistäni naisseuraa.
a) Et uskalla yksin mennä Wrestlemaniaan ja olet pyytänyt josko isukkisi tulisi mukaan matkaseuraksi
b) Vanhempasi ei anna sinun yksin mennä tuolle matkalle..
c) Oot joku hemmoteltu pikkulapsi joka saa aina tahtonsa läpi ja iskäs seuraa sua kun vaa käsket sitä vaikkei se yhtään välitä Wrestlemaniasta saatika erityisesti matkasta.
Mulla ainakin tulee Juicesta ihan kersa kuva, kun menee isänsä kaa Wreslemaniaan
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.
- MR.Off Topic
Tää on vissiin se nyky 'Alertin taso... BTW VP onnistuu näyttämään varsin kersalta itse juuri lähettämässään viestissä niin kuin about kaikissa muissakin.
Olet sinä yksi naurettava ihminen. Tiedä mitkä omat suhteesi vanhempiisi ovat, mutten näe mitään ihmeellistä siinä jos alle 18-vuotias viettää aikaa vanhempansa kanssa -- eteenkin ulkomailla maassa, jossa ei ole ikinä käynyt. Mikä on se ikä jolloin vanhempien kanssa ei saa enää viettää aikaa, vaikka kiinnostuksen kohteet ovat samoja?valkopeura kirjoitti:En mistää travel packageista tiedä mitään mutta taatusti matkai tulisi paljon halvemmaksi jos vaan menisit sinne yksin ilman isukkiasi. Tässä on joko kolme vaihtoehtoaeCiuj kirjoitti:Miksi nyt yksin menisin? Ei riitä raha eikä ikä (travel packagen ostoon), ja muutenkin aika tylsää olisi hetkittäin tönöttää siellä yksin. Ja unohditko, että matka on WrestleMania matka? Varmasti löydän ikäistäni naisseuraa.
a) Et uskalla yksin mennä Wrestlemaniaan ja olet pyytänyt josko isukkisi tulisi mukaan matkaseuraksi
b) Vanhempasi ei anna sinun yksin mennä tuolle matkalle..
c) Oot joku hemmoteltu pikkulapsi joka saa aina tahtonsa läpi ja iskäs seuraa sua kun vaa käsket sitä vaikkei se yhtään välitä Wrestlemaniasta saatika erityisesti matkasta.
Mulla ainakin tulee Juicesta ihan kersa kuva, kun menee isänsä kaa Wreslemaniaan
Ja miten matka voisi tulla halvemmaksi yksin lähtiessäni, koska silloin kaikki maksaminen jäisi omalle kontolleni? Maksettavaa ennen reissua tulee yhdelle henkilölle päälle 2000€, mistä luulet että sellaiset rahat kaavin? Ja kuten mainitsin, ikäni ei riittänyt travel packagen ostoon niin siinä se "vanhempasi eivät anna". Ja miksi käskisin isäni mukaan? Monen tonnin reissu on jostain muusta pois.
Mitä päällimmäisenä haistan niin kateuden. Jää sinä rannalle, itse lähden New Yorkkiin ja siellä 'Maniaan.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Joo voi v***u nyt turpa kiinni.valkopeura kirjoitti:Mulla ainakin tulee Juicesta ihan kersa kuva, kun menee isänsä kaa Wreslemaniaan
- valkopeura
En tuskin menisi edes Wrestlemaniaan käytäisiin se Suomessa. Ei se kyllä minusta kauhean itsenäistä kuvaa anna jos menee omaan juttuun isänsä kaa ulkomaille. Todella lapsekkaan kuvan mutta miten vaan olen taas vähemmistöä näiden ajatusteni kanssa.eCiuj kirjoitti:Mitä päällimmäisenä haistan niin kateuden. Jää sinä rannalle, itse lähden New Yorkkiin ja siellä 'Maniaan.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.
Ja ne ajatuksethan ei tunnetusti ketään kiinnosta. Vittuako se sua kiinnostaa kenen kanssa joku matkustelee?valkopeura kirjoitti:En tuskin menisi edes Wrestlemaniaan käytäisiin se Suomessa. Ei se kyllä minusta kauhean itsenäistä kuvaa anna jos menee omaan juttuun isänsä kaa ulkomaille. Todella lapsekkaan kuvan mutta miten vaan olen taas vähemmistöä näiden ajatusteni kanssa.eCiuj kirjoitti:Mitä päällimmäisenä haistan niin kateuden. Jää sinä rannalle, itse lähden New Yorkkiin ja siellä 'Maniaan.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Mikäli olet sattunut unohtamaan, WrestleMania on New Yorkissa. Ei isäni 'Mania takia mukaan tule, vaan New Yorkin. Olemme siellä 9 päivää, siinä ehtii juuri tehdä muutakin kuin käydä katsomassa 'Manian. Ja tämä sinun "itsenäinen/lapsekas kuvasi" on ehkä naurettavinta mitä tiedän. Lapsi tulee vanhempansa kanssa toimeen? "Lol, v***u oot kersa."valkopeura kirjoitti:En tuskin menisi edes Wrestlemaniaan käytäisiin se Suomessa. Ei se kyllä minusta kauhean itsenäistä kuvaa anna jos menee omaan juttuun isänsä kaa ulkomaille. Todella lapsekkaan kuvan mutta miten vaan olen taas vähemmistöä näiden ajatusteni kanssa.eCiuj kirjoitti:Mitä päällimmäisenä haistan niin kateuden. Jää sinä rannalle, itse lähden New Yorkkiin ja siellä 'Maniaan.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
- valkopeura
Vähän ois tylsää olla New Yorkissa 9pv vanhemmat esteenään.
Koominen vastaus. Teen mitä haluun sanon asiat kaunistelematta ja oon Wrestlingalertin totuuden ääni, The Intellectual Saviour of The Masses, the Slayer of Lowlife Popularicculture Morons, The Ambassador Off Intellectual Salvation, The Guardian Angel Of Elitism.takaovi kirjoitti:Ja ne ajatuksethan ei tunnetusti ketään kiinnosta. Vittuako se sua kiinnostaa kenen kanssa joku matkustelee?
Voice of the voiceless~!
Itse olen täysi-ikäinen ja nautin vanhempieni seurasta. Taitaa olla valkkarilla lapsuuden traumoja. Huono kiintymyssuhde varhaislapsuudessa ja jatkuvaa kiusaamista läpi vaikean nuoruuden. Siinä sitten piti todistella muille että kovimmat gootit tulevat toimeen ilman sitä kaikista turhinta - perhettä joka sinut on kasvattanut tähän vääryyden täyttämään maailmaan ja mahdollistanut elämäsi. Kyllä mä nämä tiedän. Psykologian käsikirja hyllyssä ja kaikki.
Itse olen täysi-ikäinen ja nautin vanhempieni seurasta. Taitaa olla valkkarilla lapsuuden traumoja. Huono kiintymyssuhde varhaislapsuudessa ja jatkuvaa kiusaamista läpi vaikean nuoruuden. Siinä sitten piti todistella muille että kovimmat gootit tulevat toimeen ilman sitä kaikista turhinta - perhettä joka sinut on kasvattanut tähän vääryyden täyttämään maailmaan ja mahdollistanut elämäsi. Kyllä mä nämä tiedän. Psykologian käsikirja hyllyssä ja kaikki.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Itse asiassa teini-iässähän se omien vanhempien vastustaminen ja heidän tarpeellisuutensa kyseenalaistaminen taitaa olla aika normaalia. Jossain vaiheessa sen taas sitten tajuaa, että eihän ne vanhemmat niin p****estä olekaan.
Tietyllä tavalla jopa ymmärrän riistaa.
Tietyllä tavalla jopa ymmärrän riistaa.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Ehkä valkkari on itsekin teini-iässä 
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Hyvin päätelty.Coca kirjoitti:Ehkä valkkari on itsekin teini-iässä
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- valkopeura
Mun isä on kuollut äidillä on ollut vakavia mielenterveydellisiä ongelmia lähes koko elämäni ajan jotka roimasti kohosivat isäni kuoleman myötä siinä ollessani jotain 11v.
Kiusattu/koulukiusattu mua ei oikein oo juuri yhtään toki yläkoulussa meidän porukka koki joidenkin muiden osalta tietynlaista syrjimistä ja nimittelyä mutta en pitäisi sitä minään vakavana vielä kun porukkassamme oli sellanen asenne ettei olla kiinnostuneita muista koulun oppilaista ja että kaikki oppilaat on ihan p****estä paisti aika ajoin jotkut yksittäiset oppilaat ehkä saattoivat tehdä meihin jonkinnäköistä vaikutusta. Yläkoulun jälkeen En oo kokenut myöskään juuri mitään kiusaamista ehkä about 2 yksittäistä henkilöä on ollut mua kohtaan jollakin lailla vähän vittumaisia ja epämielyttäviä. Tämä yksinomaan todennäköisesti liitty ulkonäkööni ja siihen että käytin meikkiä. Meikkaaminen on ihan tietoinen valinta tiedän että joillekin ihmisille se voi olla ongelma mutta jotkut toiset taas sitten voi tykätä siitä paljon enemmän.
Ehkä paremminkin mulla voi olla erinomainen itsetunto, kun uskallan edustaa itseäni täysin junttipainotteisella foorumilla välittämättä lokasta joka tulee niskaani. Miksi sitten olen täällä? Ehkä haluan osoittaa kaikille teille että on toisenlainenkin vaihtoehto elää elämää kuin tuo teidän populaarikulttuuri painotteinen urheilua ja kaikkia muita rahvaiden huveja täynnä olevat elämät.
Kiusattu/koulukiusattu mua ei oikein oo juuri yhtään toki yläkoulussa meidän porukka koki joidenkin muiden osalta tietynlaista syrjimistä ja nimittelyä mutta en pitäisi sitä minään vakavana vielä kun porukkassamme oli sellanen asenne ettei olla kiinnostuneita muista koulun oppilaista ja että kaikki oppilaat on ihan p****estä paisti aika ajoin jotkut yksittäiset oppilaat ehkä saattoivat tehdä meihin jonkinnäköistä vaikutusta. Yläkoulun jälkeen En oo kokenut myöskään juuri mitään kiusaamista ehkä about 2 yksittäistä henkilöä on ollut mua kohtaan jollakin lailla vähän vittumaisia ja epämielyttäviä. Tämä yksinomaan todennäköisesti liitty ulkonäkööni ja siihen että käytin meikkiä. Meikkaaminen on ihan tietoinen valinta tiedän että joillekin ihmisille se voi olla ongelma mutta jotkut toiset taas sitten voi tykätä siitä paljon enemmän.
Ehkä paremminkin mulla voi olla erinomainen itsetunto, kun uskallan edustaa itseäni täysin junttipainotteisella foorumilla välittämättä lokasta joka tulee niskaani. Miksi sitten olen täällä? Ehkä haluan osoittaa kaikille teille että on toisenlainenkin vaihtoehto elää elämää kuin tuo teidän populaarikulttuuri painotteinen urheilua ja kaikkia muita rahvaiden huveja täynnä olevat elämät.
Painu vittuun edustamasta mun netistä. Pelle.valkopeura kirjoitti:Ehkä paremminkin mulla voi olla erinomainen itsetunto, kun uskallan edustaa itseäni täysin junttipainotteisella foorumilla välittämättä lokasta joka tulee niskaani.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Täällä foorumilla ei vaan ihmiset opi, että antakaa nyt ihmeessä tuon vahingoittuneen sielun purkaa yksinäisyyttään täällä foorumilla, että hän edes jostain saisi vähän itsetunnon murusia kohotettua. Mutta älkää turhaa vastatko, totaali ignore vaan päälle.
Olin btw juuri toukokuussa Kambodzassa faijan kanssa, oli yksi parhaita reissuja ikinä. Samoin eka kerta aasiassa, kun Thaimaahan mentiin 2004, niin samoin juuri isäni kanssa. Ymmärrän, että monet minun ikäiset pitävät "outona", että vielä 26-vuotiaana lähen mielellään faijan kanssa reissuun. Me vaan ollaan ns. parhaita kavereita, varsinkin kun on kyseessä hauskanpito.
Mua vaan säälittää niiden ihmisten puolesta, kellä ei ole yhtä läheisiä välejä omiin vanhempiinsa. :/
Olin btw juuri toukokuussa Kambodzassa faijan kanssa, oli yksi parhaita reissuja ikinä. Samoin eka kerta aasiassa, kun Thaimaahan mentiin 2004, niin samoin juuri isäni kanssa. Ymmärrän, että monet minun ikäiset pitävät "outona", että vielä 26-vuotiaana lähen mielellään faijan kanssa reissuun. Me vaan ollaan ns. parhaita kavereita, varsinkin kun on kyseessä hauskanpito.
Mua vaan säälittää niiden ihmisten puolesta, kellä ei ole yhtä läheisiä välejä omiin vanhempiinsa. :/
- valkopeura
Voisinpa muuten lyödä jostain ruumiinosastani vetoa että trolleiksi luokitelluilla Jdubilla, Finlaylla ja Butsoutilla on yhteisesti laajempi sosiaalinenelämä kuin keskiverto foorumikäyttäjällä täällä.Borga kirjoitti:Täällä foorumilla ei vaan ihmiset opi, että antakaa nyt ihmeessä tuon vahingoittuneen sielun purkaa yksinäisyyttään
Vasta argumenttina tännehän niitä ihmisiä koitetaan tulla mielyttämään ja hankkimaan hyväksyntää nettiystävyyssuhteita jos ei ole oikeita kavereita irl.
Sitäpaitsi toisilla foorumeilla joilla oleskelen (eri nimimerkillä) ja jotka liittyvät vähän sivistyneemmän oloseen aiheeseen yleensä olen paljon asiallisempi kun en koe että ne siellä tarvitsisivat sitä jota täällä teen. En nyt tiedä kannattaako tästä aiheesta tässä ketjussa puhua.
'the fuck i just read.
Piti kahtoa otsikko että tiesin mikä ketju tämä edes on.
Onko porukkaa nyt lähdössä NJ/NY Maniaan? Meinaatteko mennä pelkkään maniaan vai kaikki helahoidot. Hall Of Fame, Rawit ja muut.
Onko porukkaa nyt lähdössä NJ/NY Maniaan? Meinaatteko mennä pelkkään maniaan vai kaikki helahoidot. Hall Of Fame, Rawit ja muut.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
MINÄ. Ja vain ja ainoastaan minä (tältä foorumilta). Viime vuonna oliko 8 tyyppiä lähti täältä foorumilta porukalla reissuun, tänä vuonna yritin saada samaa aikaan mutta kun ei lähtijöitä löytynyt menen itse. Kaikki helahoidot. Tulevia kysymyksiä välttääkseni, kehotan selaamaan aikaisemmat viestit (toki hyppää yli valkopeuran angst) niin sieltä löytyy miten, missä ym.kossi5 kirjoitti:'the fuck i just read.Piti kahtoa otsikko että tiesin mikä ketju tämä edes on.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
- valkopeura
Voi vtun nasikka hemmoteltu tissiposki kauas on menty niistä ajoista kun koin mielyttävänä mielikuvan että runkkaisin sut. Nykyään kun ajattelen sua niin mulla tulee mieleen vauvanaamainen plösö poika. Täten en ollenkaan kunnioita sua saatika pidä sua missään arvossa enkä ota sulta vastaan minkäänlaista disrespectiä. Stna pyydä anteeks ja osota mulle mun ansaitsemaani kunnioitusta tai nähään irl ja puhutaan vähän asiasta näät miten epäinhimilliseltä cybergeneettiseltä steampunk pskiaiselta mä näytän kuset housuihis niissä sun massavaatteissas.eCiuj kirjoitti:toki hyppää yli valkopeuran angst
Eikös Enigma tai joku ollut kanssa lähdössä reissuun?eCiuj kirjoitti:MINÄ. Ja vain ja ainoastaan minä (tältä foorumilta). Viime vuonna oliko 8 tyyppiä lähti täältä foorumilta porukalla reissuun, tänä vuonna yritin saada samaa aikaan mutta kun ei lähtijöitä löytynyt menen itse. Kaikki helahoidot. Tulevia kysymyksiä välttääkseni, kehotan selaamaan aikaisemmat viestit (toki hyppää yli valkopeuran angst) niin sieltä löytyy miten, missä ym.kossi5 kirjoitti:'the fuck i just read.Piti kahtoa otsikko että tiesin mikä ketju tämä edes on.
Tuosta et voi kyllä pistää päätäsi pantiksi. On nimittäin aika todennäköistä, että jokin foorumin hiljainen taustavaikuttaja on menossa samaan suuntaan. Sinä olet ainut, joka mainostaa asiasta ihan oikeutettuun tyyliin, mutta olisipahan ollut kova temppu näiltä WM28:n kävijöiltä, jos olisivat liittyneet mukaasi tänäkin vuonna. Itselläni olisi ollut seitinohuet saumat tuohon Wrestlemania 30:n, mutta valitettavan huonolla tuurilla olen juuri silloin suorittamassa asevelvollisuuttani. Ei sillä, pidä hauska matka ja tee massiivisesti kuvitettu blogi aiheesta.eCiuj kirjoitti:MINÄ. Ja vain ja ainoastaan minä (tältä foorumilta). Viime vuonna oliko 8 tyyppiä lähti täältä foorumilta porukalla reissuun, tänä vuonna yritin saada samaa aikaan mutta kun ei lähtijöitä löytynyt menen itse. Kaikki helahoidot. Tulevia kysymyksiä välttääkseni, kehotan selaamaan aikaisemmat viestit (toki hyppää yli valkopeuran angst) niin sieltä löytyy miten, missä ym.kossi5 kirjoitti:'the fuck i just read.Piti kahtoa otsikko että tiesin mikä ketju tämä edes on.
Hetken mietittyäni muistan, että mm. Enigma ja canadiandestroyer höpöttivät mahdollisesti menevänsä, mutteivät ole sitä täällä ainakaan kertoneet varmana eikä kumpikaan taida olla ostanut travel packagea. Niin foorumin ainoa travel packagen omistaja taidan olla? Viime vuoden matkaajista ei kukaan ollut halukas, koska koki viime vuonna eikä ollut rahaa. Heitihän se keskutelu aloitettiin että ensi vuonna kanssa kun ensimmäiset blogipäivitykset nämä Darien ja kumppanit julkaisivat, mutteivät tainneet muut olla kovinkaan tosissaan. WrestleMania 30:stä sen verran, että sitä ei enää huhutakkaan Dallasiin vaan New Orleansiin.Panu5 kirjoitti:Tuosta et voi kyllä pistää päätäsi pantiksi. On nimittäin aika todennäköistä, että jokin foorumin hiljainen taustavaikuttaja on menossa samaan suuntaan. Sinä olet ainut, joka mainostaa asiasta ihan oikeutettuun tyyliin, mutta olisipahan ollut kova temppu näiltä WM28:n kävijöiltä, jos olisivat liittyneet mukaasi tänäkin vuonna. Itselläni olisi ollut seitinohuet saumat tuohon Wrestlemania 30:n, mutta valitettavan huonolla tuurilla olen juuri silloin suorittamassa asevelvollisuuttani. Ei sillä, pidä hauska matka ja tee massiivisesti kuvitettu blogi aiheesta.eCiuj kirjoitti:MINÄ. Ja vain ja ainoastaan minä (tältä foorumilta). Viime vuonna oliko 8 tyyppiä lähti täältä foorumilta porukalla reissuun, tänä vuonna yritin saada samaa aikaan mutta kun ei lähtijöitä löytynyt menen itse. Kaikki helahoidot. Tulevia kysymyksiä välttääkseni, kehotan selaamaan aikaisemmat viestit (toki hyppää yli valkopeuran angst) niin sieltä löytyy miten, missä ym.kossi5 kirjoitti:'the fuck i just read.Piti kahtoa otsikko että tiesin mikä ketju tämä edes on.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Tänään juuri mietin että voisin melkein ensi vuonna käyä uudestaan Wrestlemaniassa, kun Dallaskin kiinnostaa. New Orleans sitten taas kiinnostaa yhtä paljon potenssiin 10! Vois alkaa pistää matkabudjettia kasaan (ja riskillä tottakai lippu taas ovelta
). Jos sattuu loppumaan kesken niin ainakin saisi yhden jenkkilän kiinnostavimmista kaupungeista kokea.