GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Re: GTA V
Kerro lisää tuosta poliisi-jutusta, mitä olet kuullut? En halua etsiä mitään tietoa, koska en halua mitään spoilereita.
WE BACK YA'LL?!
Käyttäytyvät paljon realistisemmin takaa-ajoissa, sekä tilanteissa jossa ammuskellaan. Tainnutusase ilmeisesti kuuluu myös poliisin arsenaaliin nyt.Jack DiBiase kirjoitti:Kerro lisää tuosta poliisi-jutusta, mitä olet kuullut? En halua etsiä mitään tietoa, koska en halua mitään spoilereita.
Toivottavasti ei ole pelkkää puhetta.
Kaikkea v***u nykymaailmassa tapahtuu. Kuten usein käy, jotkut ovat saaneet ennakkotilatut GTA V:sä etuajassa. Noh ei siinä mitään, kaupan vika. Tässä uutinen.
Eikä siinä todellakaan vielä kaikki. Jos jokin onnekas GTA V:n saanut on uskaltanut laittaa minkäänlaista materiaalia esim. YouTubeen, video alas heti ja bänniä kaupan päälle. Oikeasti, bänniä siitä, että julkaisee materiaalia pelistä jonka on oikealla rahalla ostanut ja rehellisin keinoin saanut. Tässä linkki.
Ja Microsoft on mennyt aivan yhtä pitkälle asian kanssa. Microcock on konsolibänninyt pelaajia, jotka ovat etuajassa pelanneet GTA V:tä, vaikkeivat olisikaan julkaisseet minkäänlaista materiaalia minnekään. On peli sitten torrent, taikka aito itse ostettu mutta vain etuajassa saatu -- bänniä. Itse pelin netistä tilanneenna odottelen innolla, jospa saisinkin pelin vähän etuajassa, nyt sitten pelkään. Jaaaaa uutinen.
Eikä siinä todellakaan vielä kaikki. Jos jokin onnekas GTA V:n saanut on uskaltanut laittaa minkäänlaista materiaalia esim. YouTubeen, video alas heti ja bänniä kaupan päälle. Oikeasti, bänniä siitä, että julkaisee materiaalia pelistä jonka on oikealla rahalla ostanut ja rehellisin keinoin saanut. Tässä linkki.
Ja Microsoft on mennyt aivan yhtä pitkälle asian kanssa. Microcock on konsolibänninyt pelaajia, jotka ovat etuajassa pelanneet GTA V:tä, vaikkeivat olisikaan julkaisseet minkäänlaista materiaalia minnekään. On peli sitten torrent, taikka aito itse ostettu mutta vain etuajassa saatu -- bänniä. Itse pelin netistä tilanneenna odottelen innolla, jospa saisinkin pelin vähän etuajassa, nyt sitten pelkään. Jaaaaa uutinen.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Ainakin viimeinen noista vaikuttaa paskalta. Sulla nyt on yleensä parikymmentä linkkiä takataskussa, joten voisit vähän lähteitä tai toisia raportteja julkaista. Itse googlasin viisi sekuntia, enkä löytänyt muuta tietoa kuin että yksi gamertag on bannattu koska youtubeen julkaistussa videossa se paljastui. Ei siis pikagooglauksella ainakaan mitään systemaattista vainoa paljastunut.
Olen varmaan tosi väsynyt mutta nauroin tälle. Jotenkin tosi sympaattista "pelätä" koska ei voi pelata peliä päivää etuajassa. Ja eikö tuon muutenkin voi kiertää repäisemällä nettipiuhan irti tai jotain vastaavaa?nyt sitten pelkään
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Juice + lähdekritiikki
Vedä vaan sitä foliohattua tiukemmalle, ettei Microskynetsoftin tuhoaja-robotit pääse lukemaan aivoaaltojasi.
Vedä vaan sitä foliohattua tiukemmalle, ettei Microskynetsoftin tuhoaja-robotit pääse lukemaan aivoaaltojasi.
WE BACK YA'LL?!
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Kiitos päivän nauruista eCuzi. Lensikin kahvit näppikselle.
Idiootti.
Idiootti.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- MR.Off Topic
h**vetin pitkä GTAV-arvostelu luettuna täältä ja vaikuttaa varsin hemmetin hyvältä. Hiukan alkaa vituttamaan, että ei ole ainakaan heti mahollista hommata tuota. Uusi poliisien jahtausmenetelmä kuulostaa hyvältä varsinkin, kun inhosin IV:n pallukkasysteemiä, jossa oli mielestäni melko helppo päästä karkuun. Trevor on yllätys yllätys kuulema loistava hahmo kokonaisuudessa ja ne kaksi muuta ei ole sitten niin loistavia. Yllättäen ajamisesta ei puhuttu arvostelussa mitään, joten se on vielä hämärän peitossa. Kontrollien sanotaan olevan paremmat kuin ennen.
Thomas Puhan arvostelua pelistä Ei sisällä mitään pahoja spoilereita.
Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että Rockstarilla on ollut peliä tehdessä hauskaa. Itse pidin kovasti vakavammasta GTA IV:stä ja Niko Bellicistä. Tuosta pelistä kuitenkin kenties paistoi läpi se tuska ja angsti, jota Rockstarilla koettiin Hot Coffee -skandaalin myötä. GTA V taas tuntuu siltä, että Rockstar on vaihtanut vapaalle ja kuunnellut faneja. Peli on hauska, vapaampi ja tekijät ovat selvästi kuunnelleet mitä pelaajat siltä haluavat.

Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että Rockstarilla on ollut peliä tehdessä hauskaa. Itse pidin kovasti vakavammasta GTA IV:stä ja Niko Bellicistä. Tuosta pelistä kuitenkin kenties paistoi läpi se tuska ja angsti, jota Rockstarilla koettiin Hot Coffee -skandaalin myötä. GTA V taas tuntuu siltä, että Rockstar on vaihtanut vapaalle ja kuunnellut faneja. Peli on hauska, vapaampi ja tekijät ovat selvästi kuunnelleet mitä pelaajat siltä haluavat.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kyllä nosti kiinnostusta tuo arvostelu. Onneksi kuitenkin a) kohtasin tänään taloudellisen kriisin b) minulla on hyvä itsehillintä c) en juuri tällä hetkellä pystyisi pelaamaan tuota, joten voin rauhassa odotella sinne jouluun asti ainakin ja katsella vähän miten peli kestää ihmisten reaktioita.
GameStopin midnight launchiin menossa puolentoista tunnin päästä. Gon' be good.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- MR.Off Topic
28 minuuttia GTAV gameplaytä
Näyttää kyllä niin namilta. Esimerkkinä otettakoon, vaikka tankin alle murskaantunut auto.
Trevor vaikuttaa parin tyypiltä toiseen siirron perusteella varsin mielenkiintoiselta hepulta ja taitaa oikeasti vastata persoonallisuudeltaan sitä tyyppiä, jota kaikki tulee pelaamaan ihan muuten vain (massamurhaaja, psykopaatti, yms...). Mitäs muuta? No pari ihan hauskaa tapaa kuolla näytetään ja pelissä tuntuu muutenkin olevan helpompi kuolla kuin edellisissä, joka on mielestäni positiivista. Kyllähän tämä pitää jossain välissä hankkia.
Näyttää kyllä niin namilta. Esimerkkinä otettakoon, vaikka tankin alle murskaantunut auto.
Itse tein laskelmia, analyysejä, ja hieman niitä tilastojakin, ja päädyin lopputulokseen, että antaa pelin odottaa.
Laskeskelin ettei ole rahaa ostaa peliä nyt, ja viettää railakasta opiskelijaelämää loputtomiin. Yhdistän nämä kuitenkin niin, että en osta peliä, ennenkuin pystyn kustantamaan sen pullokuittikustannuksilla.
Wish me luck.
Laskeskelin ettei ole rahaa ostaa peliä nyt, ja viettää railakasta opiskelijaelämää loputtomiin. Yhdistän nämä kuitenkin niin, että en osta peliä, ennenkuin pystyn kustantamaan sen pullokuittikustannuksilla.
Wish me luck.
\____0___/
Itse ajattelin pelin ostaa myös vasta myöhemmällä ajankohdalla, luultavasti ensikuun puolen välin paikkeilla kun rahatilanne on parempi. Muutos takia juuri nyt meni lähes tonni ylimääräistä rahaa joten joutui lykkäämään niin GTA:n kuin uuden NHL:n ostamista. Toki ensikuussa on elämä sitten taas paremmin eikä pelaamisrauhaakaan ole mikään mikään v*tun akka häiritsemässä. Siihen asti voi tuskastella gameplay-videoiden parissa ja onanoida kaverin kertomuksille pelistä.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Tavoitteena oli pelata nelosen lisäosat ennen vitosen tulemista. 16.9. Klo 23.01 tuli BOGT - complete teksti ruutuun. Ei mennyt edes tiukoille.
BTW olen työssäkäyvä ihminen enkä mene keskiyön launchiin. Huomenna voi olla piiiiitkä työpäivä. Ehkä lähen vähän aikaisemmin.
BTW olen työssäkäyvä ihminen enkä mene keskiyön launchiin. Huomenna voi olla piiiiitkä työpäivä. Ehkä lähen vähän aikaisemmin.
WE BACK YA'LL?!
- DeadManWalking
Köh-köh, sori pomo mulla on flunssa.Jack DiBiase kirjoitti:Ehkä lähen vähän aikaisemmin.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Mullaki hammaslääkäri klo 8:00 ja pitkä koulupäivä, you pussy! No ei, ei tossa yöllä tuu varmaan pelattua juurikaan, sillä olen oppinut arvostamaan yöunia. Menenpä vaan pitkästä aikaa haistelemaan klapeja paikan päälle, jos vaikka good ol' folk @ Gamestop heittäis t-paidan kaupan päälle tjms. Onhan niissä midnight launcheissa tunnelmaa.Jack DiBiase kirjoitti:Tavoitteena oli pelata nelosen lisäosat ennen vitosen tulemista. 16.9. Klo 23.01 tuli BOGT - complete teksti ruutuun. Ei mennyt edes tiukoille.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Re: GTA V
Tuossa keittiön pöydällä nyt koristelee GTA V!
Katsotaan, milloin ehdin tuon pelin korkata. Luultavasti ehtoon puolella.
Harvat pelit saavat odottamaan ensipelailua näin kutkuttuvasti kuin tämä kyseinen teos. Hienoja tunteita, hienoja tunteita
Katsotaan, milloin ehdin tuon pelin korkata. Luultavasti ehtoon puolella.
Harvat pelit saavat odottamaan ensipelailua näin kutkuttuvasti kuin tämä kyseinen teos. Hienoja tunteita, hienoja tunteita
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
- DeadManWalking
Uskallatko pelata, vai pelkäätkö että mörkö tulee ja vie?
VPD piti jälleen lupauksensa ja paketti odotteli matolla töistä tullessa
Asentelut menossa ja kiima kasvaa.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola